Lehká a točivá klasika japonské provenience
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První 4-válec v baráku. Zdála se mi po Monsteru malinko kurpulentní. Když se ale dala do pohybu, nebyl problém. Ježily se mi chlupy v zátylku z toho, kam až se tenkráte tenhle agregát nechal točit. Daleko přívětivější motor na seznámení se než ten z Ducati. Překvapilo mne, že přední dvoukotouč nebyl svým účinkem výrazněji lepší než 1x320-tka u Monstra. Suzuki motocykly mám dodnes celkově za konstrukčně příliš velké stroje - tohle nebyla vyjímka.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají rádi supersporty a chápou, že mnohdy je i 100-115 koní nad hlavu. Univerzální motorka pro každého a vstup mezi sportovce pro ty, co na ní umí.
Recenze
SRADa jsem koupil bezhlavě bez TP někdy v době mé první horečky okruhového ježdění. Po původu jsem se nikdy nepídil a po velmi špatné zkušenosti s prodejem jsem byl nakonec rád, že šla (okruhem nepolíbená) z domu a že se mi investice vrátila celá. Není moc co psát - GSX-R byl klasický japonský supersport počátku 21 století na kterém všechno fungovalo. Motor hvízdal jak vysavač. Jakmile se dostal někam k 9 tis.otáčkám tak chytly saze a motor si držel tah až k omezovači. V porovnání s první CBR600 RR tomu absolutně chyběl jakýkoli spodek. Na ten se ale u SSP nehraje. Klasické závěsy jsem nešteloval, ale rozsah nastavení tam byl slušný. Nikdy jsem při celkem krátké zkušenosti s tímto strojem neměl pocit nějakých podvozkových nedostatků a ovladatelnost byla vzhledem k nízké hmotnosti na vysoké úrovni. Motorka byla celkově v závěsech měkčí. Nevozil jsem nikoho - mám tuto kategorii motorek (a mnoho dalších) za výhradně solo-strojky. O zkušenost se spolujezdcem se tedy nepodělím.
S mými 175cm jsem se za kapotu bez problému schoval a vzhledem k proporcím a ne ryze okruhovému zaměření jsem názoru, že se na ní dá i slušně cestovat. Ve dvou bych to ale nedělal.
Spotřebou tahle malá GSX-R jistě nikoho nepřipraví o úspory. Provozní a servisní náklady jsou bez problému ...pokud z ní neuděláte každou sezonu na okruhu trsátka.
Na slušném asfaltu nemá motorka problém nikde - lze s ní prubnout maximum na dálnici, létat zatáčkami okresních cest, a nebo se nahánět s ostatními na okruhových dnech. Průjezdu městem se taky bránit nebude, jen tam nedostane prostor se nadechnout a pojede neustále větrák chladiče. Aby z ní lezl dostatek výkonu je jí nutno držet pod krkem.