PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník crestik
Vloženo 2.4.2017
Aktualizováno 10.6.2020
Zobrazeno 2 789x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Absolutně jsem netušil, že NTV existuje, zaujal mě kardan a později jsem zjistil, že je to tak trochu etalon spolehlivosti. Najeto kolem 30tis km, podle stavu asi odpovídá, nebo se někdo tak pečlivě staral.

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VX 800: ...tu, kterou jsem měl vyhlídlou, mi prodali před nosem

První dojmy - ...poslední moto v 15ti mustang, v Kristovych létech NTV. Takže znova se učit držet říditek, tudíž první dojmy se smrskly tak maximálně na ovládání, jestli mačkám správnou páčku a šlapu na levé nebo pravé hejbátko :-)

Doplňky na motorce - ...jediný doplněk je brašna na sedle spolujezdce, ostatní jsou vlastně jen výměny jiného za stávající.

Recenze

Stroj jsem si nevybral, prostě se vyskyt Jestli je pravda, že se jedná o stroj s minimální údržbou, tak tím líp. 5 let jsem okrajově pokukoval po něčem na kochací jízdu, až se to loni na podzim samo vyřešilo. Následovaly jízdy na letišti a po parkovištích, zjištění, že motor je tak trochu automobilový a tak nějak mě dostává to mlácení z né zrovna optimálních nízkých otáček, když se po něm chce, aby se konečně probral.

Po nějakých 4tis km je ještě stále brzo na nějaké závěry, ale už si začínáme zvykat. Baví mě hrabat se v různých nastaveních a přizpůsobení, proto jediné úpravy byly stavitelné páčky (navíc převrtání aretace pro pravé ovladače), které posunuly ovládání na úplně jiný level, hlavně i díky mým krátkým prstům.
První zimu došlo k výměně plexi za kouřové se spojlerem do originální Five Stars kapotáže, kterou někdo z bývalých majitelů zredukoval, pravděpodobně nějakým slabším pádem.
Jednoduchý kotouč dostal pancéřovku HEL Performance a výměnu vnitřností pumpy, čímž se brzdění posunulo zase kousek jinam (ale taky možná jen díky pořádnému odvzdušnění )

Spotřeba se zpočátku pohybovala kolem 4/100, nyní jsme už na 5ti, jelikož se už začíná využívat druhá třetina otáčkoměru podstatně častěji.

Ocenil bych možnosti nastavení tlumení a odskoku na předku, protože se mi zdá, že moto letí dost rychle dolů při brzdění. Taky je možné, že vidle už není uplně stopro a něco vyřeší i plánovaná výměna tl. oleje a těsnění.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
OldCrow
OldCrow napsal 10.06.20 v 14:30 10b.

Pěkna . Kdybys chtěl levné krytky na kyvku, tak ti můžu dat tip, kde koupit.

kuzmič
kuzmič napsal 09.04.17 v 23:15 10b.

Hezky, takovou jsem ještě na živo neviděl... Dobrý poctivý stroj...

Barney
Barney napsal 08.04.17 v 15:02 10b.

Ta je parádní! Tu výměnu oleje ve vidlicích neodkládej, umí to udělat ohromný rozdíl a podvozek se zase bude chovat jak má. Ať ti dělá radost

crestik
crestik napsal 05.04.17 v 10:53

jsem rád, že se líbí nejen mě, díky všem

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 05.04.17 v 07:00 10b.

Moc pěkná Ta kapotka tam sedí...zatím nejhezčí Reverka jakou jsem viděl.

Více komentářů



TOPlist