renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Josephine
Vloženo 4.4.2017
Aktualizováno 4.4.2017
Zobrazeno 1 031x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Prostě cesťák, jak má být ! Pohodlná, spolehlivá s dobrými jízdními vlastnostmi, sem tam odpustí jezdci i malou chybičku ...

Více fotografii

První dojmy - Poprvé, když jsem jí dostala do ruky, připadal mi těžká a neohrabaná, přecházela jsem na ni z malého chopperu Virago 535 a rozdíl to opravdu byl, ale pouze do chvíle, než jsem se rozjela. Motorka je klidná, není vzteklá, pro cestování má ideální vzpřímený posaz a krásně vede stopu. Oproti chopperu, který jel do zatáčky prostě rovně a musela jsem to tam rvát řidítkama, tady stačí lehce naklopit a opíše krásně zatáčku jako baletka :o) z toho jsem měla obrovskou radost, protože jsem si myslela, že neumím jezdit, když jsem začínala na Viragu.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně je dělaná pro malé postavy, pro holku super i když mám svých 200 kg. Je na cestování , pro klidnější lidi, co nepotřebují tahat za plyn, zvedat přední kolo a nevyhledávají rychlopal ...

Doplňky na motorce - Cestovní kufry 3x :o)



Recenze

Po zkušenostech s chopperem jsem chtěla něco s lepšími jízdními vklastnostmi a protože jsme spíše na cestování než závodění , byl nasnadě nejaký cesťák a protože měřím 160 cm hledali jsme, až jsme našli. NTV je opravdu ten nejnižší cesťák co se dal tenkrát sehnat a myslím, že dosud jsem na nižším neseděla ...
Jízda je pohodlná, motor 650 se na mé ježdění dostačující, sice to není nějaký drak, ale když si dáte při předjíždění rezervu a nezapomenete podřadit dá se i bezpečně předjet :o). Spotřeba se pohybuje okolo 5L což je myslím super, ovladatelnost je dobrá, jediné, co bych vytkla se hrozně malý rejd, což se nepraktické při otáčení, zejména, když spatně dosahnete na zem. A také je trochu padavá, tzn že v určitém úhlu náklonu máte pocit, že padá víc, než by musela. Potvrdili mi to i jiní jezdci, kteří na ni jeli, myslela jsem si, že je to mým " umem", ale není, je to opravdu asi vlastnost ,,,Jiank moje NTV má kapotáž ( viz foto ) výhoda kapotáže je, že na vás nefouká a i když je třěba pouze kolem 5 st. hřeje od motoru na nohy,,, hřeje ale pořád, takže když je 30, je to celkem očistec a Také mám pocit, že boční vítr se někdy do té kapotáže opře víc, než se mi líbí, protože je to docela plocha a občas mám co dělat abych to udržela, pocitově, ale asi i reálně ...Motorka se cítí nejlépe na okreskách, kochačka, klidná jízda 70-110 ideál, i na delší cesty. Ve městě je kvůli kapotáži a kufrům taková neohrabaná a je mi vedro kvůli topení a na dálnici se mi zdá slabá, do těch 130 to jde, ale pak už 2válec do V dost řve a také dost vibruje do řídítek a to je na delších cestách nepříjemné ,,, PS: ale když ji milujete , není co řešit !!! :O)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 28.06.17 v 20:05 10b.

Více komentářů



TOPlist