Velice univerzální nenáročná motorka.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Jede hezky, brzdí parádně, lehká a ovledatelná.
Motorku bych doporučil pro - Je vhodná pro každýho. Opravdu univerzální hodnej stroj.
Doplňky na motorce - Výfuky, radiální pumpa, pancířky, brembo desky, větší rozeta, Gipro.
Recenze
Po prodeji Intrudera a po čase i Bandita sem hledal co dál. Měl to bejt spolehlivej, nenáročnej dvouválec, nejlíp japonec. Moc jinejch možností nezbejvalo.
Moto sem koupil z Itálie. Byla jak nová s 20000km.
Brzo po koupi sem instaloval ixily a jel hledat limity na TPCA. Proti mým předchozím motorkám bylo vše dokonalé- přesný podvozek, super brzdy, výkonu akorát.
Na trojku v nejlepších otáčkách sem v pravém náklonu trochu zatáh za plyn a bylo to!
Highsider jako prase. Spad sem z vejšky na držku a rameno( tři měsíce neschopenka), Motorka mě přeskočila a plácla sebou na levej bok.
Začal se opravovat a co z toho vzniklo vidíte na fotkách. Po instalaci vejfuků na míru si občas střelila. Vykuchal sem PAIR system a je klid, ani neprdne. Zvuk parádní. Spotřeba 5,5 - 7,5 L/100. Originál řetězovku sem měnil po 43000km. Větší rozeta pouze o jeden zub, ale znát to je (v obci vpohodě na čtyřku), 285 tacho( zkutečnost do 250)
Od té doby jen jezdím a užívám si jí. Je naprosto spolehlivá. 3x STK bez problému až letos sem ji musel zas nasrtrojit :( .
Bezva práce, super kafáč. Škoda jen té buzerace kvůli STK.
SVčko mě nikdy moc nebralo, ale co jsi z něj udělal ... klobouk dolů.
Dobrý
Pecka! jsem rád že jsi zveřejnil fotky, při úpravě mého SV jsem čerpal inspiraci u tebe na Youtube videjku ať slouží a dělá jen radost
žádný pozlátko, prostě moderní cafe určený k jízdě a pilot klobouk dolů - hustý
Parada Tohle me bavi