Obrovská motorka. Silný motor. Dvěstěčtyřicítka vzadu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Je to velkej kolos. Docela to jede a snadno se ovládá. Není slyšet.
Recenze
Chtěl sem druhou motorku na výlety i do zahraničí a vzhledem k tomu že jsem vlastnil VL 1500 a tak nějak mě to táhlo k tomuto stylu pořídil sem jeho modernějšího nástupce.
Jelikož je to už novější stroj je trochu ošizen. Díly které byly na patnátce kovové, jsou tady z plastu (kryt tachometru, filtrů, blinkrů, kastlíky..). Blatníky zůstaly plechový.
Motor s těma kilama celkem slušně cvičí. Není problém stačit cestovním šestistovkám. Brzdy byly slušné. Podvozek dobrý. Jediný limit byly zatáčky, kde při sportovní jízdě drhly nejen stupačky, ale i rám pod motorem viz foto.Ale i tak sem měl gumu sjetou na hranu.Na motorce sem měl Gipro s atre funkcí a na 2ku a trojku bylo opravdu znát že táhne lépe. Hned po koupi sem vyměnil origo řidítka za rovnější a nižší s přirozeným úchopem- větší pohodlí a lepší ovladatelnost. Pak výfuky, blatníky, lak... Vždy dělám úpravy aby byly vratné. Motorku jsem po celkem pěti sezonách dal zpět do origo stavu a prodal bez větší ztráty.
No nááádhera
Po úpravě Inťásek mňam , mňam ...
10bodů , jak jinak