Lehoucka, hrava, idealni na okresky.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Jako prodejce dobry, jako servis uz tak moc ne. Radsi uz servis delam v Praze ve Vrbovce.
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050 Sport: Moc draha, mozna az nasetrim
Kawasaki Versys 650: Trochu linejsi motor.
První dojmy - Prvni usednuti bylo: "Hrome motokolo!". No jo, jenze jsem presednul z 300kg bestie... Ale jede to pekne, brzdi to taky pekne, do zatacek to spadne ani nevis jak a ta manipulace na miste!
Doplňky na motorce - Originalni doplnky: vyhrivani heftu, kryt chladice, 12V zasuvka, LED diody PLUS (predni denni sviceni a zadni cervene), Akrapovic vyfuk, padaky, zadni top case, bocni hlinikove Kappa kufry
Průměrná spotřeba - 4.33 l/100km
Recenze
Chtel jsem funglovku, ktera bude levna a zaroven aby mi nebranila jednou dvakrat vyrazit nekam do Alp. A jelikoz uz mam bolava zada, potreboval jsem vzprimeny posez ala cenduro.
Dalsi prioritou bylo, at je to co nejlehci! Radsi preferuju malou vahu nez velky vykon.
Tracer byl za pekny penize a u Yamahy zrovna probihala akce, kdy prihodili zadni drzak plus 39L kufr. Prihodil jsem jeste hromadu doplnku a ted se uz jenom tesim, az v lete vyrazime do Alp na zatezkavajici zkousku.
Kdyz to srovnam s BMW, tak Tracer po nerovnostech skace jak koza, kdyz brzdis tak se potapis do hlubin, sedadlo je tvrdy, fouka na tebe, kdyz na hulvata podradis tak jdes do smyku ... ale kurva drat je to fakt zabava!!!
BTW s originalnim drzakem top casu pasuje Kappa drzak boznich kufru Monokey (PLR2130-KLR2130).
Po dvou letech uz asi holka pujde do sveta. Jeste pres zimu vybrat nastupce, v dalsi sezone otestovat a papa.
Paráda!
Moc hezká motorka, hodně šťastných kilometrů
moc pěkná... také po ni pokukuju... jen si nejsem jistý,jestli na mě nebude malá (187cm,105kg). Seděl jsem na ni,ale možnost svézt zatím neměl.
Ať ti to jezdí...!!!
4context: Ja porad rikam, ze to chce minimalne dve motorky v garazi Jen mit vetsi garaz a love...