Jednoznačně jedna z nejlepších motorek, které kdy Honda vyrobila. Kdysi nejrychlejší motorka na světě. Výkonná a mohutná s překvapivě dobrou ovladatelností. Motor XX je kapitola sama o sobě, nelze ho snad podtočit, nevibruje (2x vyvažovací hřídel), sameto
První dojmy - Proboha je to dost velký a těžký, ale ovládá se až překvapivě lehce :-O (recenze nelhaly). Táhne jako lokomotiva už od volnoběhu. Kupuju to...
Doplňky na motorce - Padáky Rutan, plexi MRA, TOP case Kappa
Recenze
Na Blacku mám najeto asi 4500km. Motorka má přebytek výkonu. Dá se s ní jet na kochačku i dost svižně. Při klidné výletní jízdě po okreskách si řekne kolem 5,3l/100km. Při divočení si veme přes 8l/100km. Nejvhodnější jsou pro Blackbirda táhlé zatáčky o velkém poloměru. Jezdím s ním i trasy vhodné spíše pro naked s dost utáhlými zatáčkami, ale tam se člověk hrozně nadře. Ono překlápět tech 260kg několikrát za minutu člověka dost vysílí. Blackbird je dost rychlá motorka a díky své váze je neskutečně stabilní ve vysokých rychlostech. Každopádně je to opravdu hodně univerzální motorka, pohodlná i pro spolujezdce na dlouhé vzdálenosti při cestování. Black nemá tendenci stavět se na zadní, ale umí to. Určitě to není motorka stavěná na nějaké psí kusy. Abych jenom nelichotil, tak Blackbird topí v oblasti stehen a na lýtka (v místě katalyzátorů) a to jako že dost. Pokud člověk jede, dá se to zkousnout, ale v případě, že člověk zůstane trčet ve městě v koloně a při tropickém dni, to je opravdu utrpení. Městu se na Blackbirdu pokud možno vyhněte, ventilátor chladiče spíná neustále a to i v chladnějším počasí (dá se to řešit chladící kapalinou s vyšším podílem destilované vody). Úložný prostor je pod sedlem, vleze se tam tak max. lékárnička, doklady, peněženka a nějaký drobnosti, nic velkýho ale nečekejte. S motorkou se dá pohodlně a hlavně rychle cestovat na velké vzdálenosti. Motorka je spolehlivá a to hodně. Jediným strašákem může být regulátor dobíjení, jako u všech Hond. Na mém Blacku je instalován pasivní chladič regulátoru dobíjení v podobě duralového kotouče s žebrováním (od minulého majitele). Co se týká brzd, tak blackbird má systém CBS, takže brzdí předek i zadek zároveň i když člověk používá pouze jednu brzdu. Osobně brzdím tím stylem, že brzdím pouze nožní brzdou při zpomalování (brzdí celkem 3 pístky/2 vepředu). Když potřebuji brzdit více a nebo třeba při náklonu v zatáčce, tak brzdím přední brzdou (brzdí 6 pístků/4 vepředu). Při krizovém brždění, brzdím oběma brzdami (9 pístků/6 vepředu). Spojka je na Blacku hydraulická, což je fajn, ale i tak jsem měl dost dlouhou dobu problém s únavou levé ruky při mačkání spojky. To jsem ale řadil opravdu hodně při zatáčkovité trase a svižné jízdě. Řadit na Blackbirdu není ale skoro potřeba, motor pobere vše, má skvělou momentovou charakteristiku.
EDIT: Black prodán novému majiteli do Zlínského kraje dne 21.11.2018.
Je to skvělá motorka, která je pryč, vzpomínky ale zůstávají
mas vo vsetkom pravdu , Black je TOP, motor, spolahlivost, brzdy ...ktovie, kde budu dnesne super moderne motorky o takych 20 rokov,
10b
Souhlasím, potvrzuji...
Ahoj, mas tu moc pekne fotky moc hezke motorky
. Taky jsem mel chvili cerne xx, byl to jeste karbec, takze az na cerne lakovani motoru a jine plexi stejny vizor. Jinak naprosty souhlas s recenzi. At ti dela jen radost. Hezkou sezonu. Caos D.
Super stroj
10b