Mám ji už třetí sezónu, tak jsem dospěl až sem
Motorka už bez posilovače, ABS. Koupená v ČR, třetí majitel. Celkově vypadala, že bude OK. A taky byla
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: Zvítězil kardan
Kawasaki Versys 1000: Vyšší spotřeba, na 12 všude mraky dílů, v bazarech jsem tou dobou žádnou hezkou nenašel
První dojmy - První jízda byla opatrná. 30 km mi stačilo, abych si ji zamiloval. Jinak váha po rozjetí hned zmizí a motorka se v klidu valí krajinou. K těmto motorkám toho bylo napsáno tolik, že já se svojí parodií na slohovou práci tomu rozhodně nechci konkurovat.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se chce dovézt ke svým obzorům. Ke splnění svých cestovatelských snů. Asi pro vyšší postavy, kort v terénu. Při správné údržbě a vlídném zacházení odvede spoustu práce a vykouzlí úsměv
Doplňky na motorce - Z výroby vyhřívané hefty, spodní padací rám. A něco drobností jsem přidal. Kufry BH, všechny 3, zadní nosič GSA, široké stupačky SM
Recenze
První a jediný problém, jsem měl, když jsem měl dát motorku na hlavní stojan. Doposud jsem měl na motorkách jen boční. Chce to trochu cviku a zpočátku strach, že padne. Ale pár pokusů a je to v pohodě. Ke svým skoro 2 metrům výšky jsem hledal něco ,, dospělého,,. A tohle mi sedělo. Na moje kochání mi připadala ideální. Na motorce si udělám základní věci sám, tak jsem vybíral i podle jednoduché konstrukce motoru. Ventily jak na staré Škodovce, to je paráda. Kdyby to padlo, je všude dílů, stačí jen vybrat. Původní Vario kufry jsem vyměnil po roce za BH. Spotřeba je kolem 5 - 5.3, což je paráda. Za 3 sezóny co motku mám, se vlastně žádná závada neprojevila. Tedy vlastně jedna. Při cestě z Norska se mi hlo gufero výstupu z převodovky na kardan. A trochu kapal oil. Ale dojel jsem, gufero se vyměnilo a jezdí se dál. Olej v koncáku měním do 10 tis. km. Do motoru 20W-50 Castrol. Klasika
Komfort cestování: spokojenost. Dá se v pohodě jezdit denně víc jak 600 km bez nějaké velké námahy. Sedlo originál a prdel nebolí. Co teprv dát nějaké lepší, to si už neumím představit . Plexi jsem dal větší od Givi. Původní jednak lehce praskalo u předních šroubů. Ale hlavněmi foukalo akorát do přilby. Teď i když dám šťítek dolu, nebo nahoru, mám daleko menší turbolence. No jsem prostě přerostlej, už to neřeším.
Nemám ambice do žádného těžkého terénu. A ani tahle motorka. Silnice a nějaké šotoliny, po kterých si dojedu k hezkému místu na spaní.
A hledám rád...
Ať slouží další roky
Kráska ;)
To by šlo