Přírůstek pro dlouhé přesuny a loudání po horách ;)
Motorka koupena od BMW Hamburg
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Tady asi není moc co popisovat, neb tohle se musí vyzkoušet. Výborný elektronicky stavitelný podvozek, čtyři jízdní režimy, dostatečný výkon motoru, kufry na velkou svačinu, posez hezky za větrem a teplo na packy ... no co chtít více :D
Motorku bych doporučil pro - Vhodná asi pro každého, kdo má více než 170 cm a chuť na tom jezdit ...
Doplňky na motorce - Asi vše co na tenhle model patří a vypisovat to? ... je na slohovou práci.
Recenze
Zkušenosti s tímhle modelem jsou zatím vyloženě minimální, takže nemá cenu psát nějakou recenzi a hrát si na chytrého. Uvidíme až to letos protáhnu po horách, pak se teprve ukáže jak na tom motorka vlastně je.
Důvodem ke koupi a přesednutí z litrového supersportu na cestovní enduro, byl nejen loňský týdenní výlet na supersportu ale hlavně stav našich silnic. Jakmile člověk překročil hranice směrem domů, hned podle ran do podvozku poznal, že jede správným směrem i bez navigace. Nepomohlo ani změkčení nastavení motorky až na hranici ovladatelnosti a ani laborování s nahuštěním pneu. Přišel tedy logický krok koupit pro delší cesty ještě jednu motorku. Vybírání modelu byl poměrně složitý proces, jelikož konkurence od KTM rozhodně nezaspala a modelová řada roku 2017 se opravdu povedla a taková 1290 Super Adventure S je plnohodnotný konkurent se špičkovým motorem. Každý ze třech modelů (S,T,R) má v základu vše potřebné a za přijatelný peníz. Výhradu bych měl snad jen ochraně motorky při pádu (kromě verze R).
Pro Bávko zase jednoznačně hovoří historický vývoj a hlavně servisní pokrytí v zahraničí, jelikož pokud se tenhle počítač na kolech pokazí, tak jediné co ho opraví bude nabitá kreditka ...
Krasavice, užívej na ní každý kilák
Velká gratulace
Jak už jsem ti psal, je naprosto parádní.