Poctivý jednoválec s dekompresorem, na kterým se užije mnoho zábavy
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 600: důvod neuveden
První dojmy - první dojmy byli smíšené, stav moto (naštěstí hlavně vzhledový) nebyl zrovna přesvěčující, nicméně moto startovalo na první cuk, nic nerachotilo, pouze volné přepákování ale u starého endura jsem nějaký ten neduh čekal
Motorku bych doporučil pro - Pro pořádné chlapy, doporučuji výšku 180 cm a výš
Doplňky na motorce - vše origo pouze laděný výfuk s homologací Marving
Recenze
Stroj jsem si vybral z důvodu, že je poměrně jednoduchý, hlavně je to klasika svést se můžete jen pokud si to zasloužíte ( KICKSTART) . Se startováním jsem neměl žádné velké problémy- 2-3 dny vše jsem si ošahal vyzkoušel jak a kdy sitič a naprosto bez problému vždy na první kop
teplý-studený
.
Moto prošlo velkou rekonstrukcí, byli sundány všechny samolepky MONSTER ( a že jich bylo) sundán štetko lak, vše nalakováno, polepeno dle originálu, nové ložiska v přepákování + dodělány mazničky, ložiska v krku, ložiska v kolech, řetězovka D.i.D. , nový vzuchový filtr, laděný výfuk, Pak začala etapa č.2 Motor, Celková kontrola, kde se zjistilo že je na své roky poměrně v dobré kondici- nový rozvod+ vyvažovák, spojka, lanko dekompresoru, Motor na 1000km bere cca 0,1 L oleje- špičková záležitost.
K Drce jsem sehnal druhou sadu kol na který jsem obul CROSS pneu, když si chci užít někde po loukách a lesích. Výměna sady trvá cca 15 minut.
Když se dá motoru to co potřebuje tak je prakticky nezničitelný, kontrola oleje v motoru před každou jízdou je samozřejmostí. S Drkou na kraj světa
Dobrá práce
Polepy se nechali vyrobit na zakázku.
Popřípadě můžu dát kontakt do zprávy.