Černá, kam se jen člověk podívá, až teda na ty svody, který hrajou všema barvama.
Motorka koupena od Rebel83 - Druhá mašina od téhož prodejce. Kdo by kupoval druhou motorku, když by byl nespokojený.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Za dobu, co tenhle ďas znám, jsem na něm jel všeho všudy dvakrát a dohromady by to nedalo snad ani 30 km. Přesto jsem moc dobře věděl, do čeho jdu.
Motorku bych doporučil pro - Nechápu, proč tuhle debilní otázku ještě nevyřadili.
Doplňky na motorce - 1) plexi puig
2) blatník pyramid
3) držák telefonu
4) gipro atre
5) USB
6) full akrapovic nejvyšší řady Evolution
7) power commander 5
8) bagster na nádrži
9) fungl nové origo kapoty
10) rychlootevírání nádrže
11) spojka accosatto
12) krátká brzdová páčka
13) upravená zadní brzdová nádobka
14) pancéřové hadice
15) radiální brzdové třmeny Nissin ze ZZR 1400
16) krovka
17) černé blikry vpředu, vzadu
18) elox. zaslepky na cleanu
19) k&n vzduchový filtr
20) led osvětlení spz
21) novy drzak spz vypálený na laseru
22) nove černé ráfky z r. 08
23) nové vidlice
24) přetryskovaný Öhlins na řadu Racing
25) černé přepáčko
26) černé stupačky vzadu
27) padáky
28) rolny
29) ukazatel stavu baterie od cteku
Recenze
Tuhle motorku znám už nějaký pátek, stejně tak jako majitele, ostatně od něj jsem kdysi kupoval i mou bývalou ZX-7R, a od té doby nás pojí moc dobré přátelství. Za tohodle BuBáka jsem vystřelil 110 litrů a za to se mi dostalo pocty sedlat stroj, a to si dovolím říci, že takový, jakého u nás není obdoby. Navíc jsem vyfasoval šanon s faktůrama za 250 kolíků a malýho ruma přibalenýho v lékárničce no a samozřejmě doplňků po kokot, co jsou na stroji, že ano. :D Jediné, co jsem nedostal, jsou špunty do uší, protože ty akrapy jsou strašnej koncert. Asi jako když si na koncertě Iron Maiden stoupnete hned vedle třímetrový reprobedny. Ale na druhou stranu jsou hrozně návykový. Co se týče jízdních vlastností, jede to jak střelený. Měl jsem trochu obavy z ovladatelnosti, moje GSXR 1000 K1 se do zatáček skládá jaksi samo, tak jsem si říkal, co mě čeká u tohodle démona. No a kupodivu v podstatě to samé. Brzdy jsou teda parádní, nissiny ze ZZR 1400 v kombinaci s deskama od pana Bremba a pancířema odvádí neskutečnou práci. Po městě i v nízkých otáčkách motor nijak nedává znat, ze to není nic pro něj. To gixero je proti tomu uskákaná koza. Spotřeba ve dvou se dá s přehledem držet na 6 litrech, což je více než překvapující. Střelbu jsem ještě nezkousel (na to mam gixero), ale údajně to lze vystřelit i k 15 litrům, coz bych typoval tak na vyjížďku 1, 2, 3, 2 a furt 2. :D A kup BuBáka byla taky docela poezie. Někomu to přijde padlý na hlavu, ale 7. března jsem posílal majiteli, který ode mě bydlí 450 km, 110 kulí na oučet bez jakéhokoli potvrzení. 15. května teprve proběhl přepis a 26. května jsem si stroj přivezl domů. :D
vypadá moc dobře před koupí fároše byla zx10r také v hledáčku. Tato generace 06-07 se mi vždycky líbila, není to žádná tuctovka Ať slouží a dělá radost
Svody bomba ... masina taky ...
Není problém, pošli číslo oučtu
Dávám desítku a pošli mi prosím tě taky 110k...