Kus poctivé práce, který i v dnešní době dokáže konkurovat.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Kawa lépe sedla do ruky, motorově také jinde
První dojmy - Skvěle padne do ruky. Na supersport parádní posez. Na průběh výkonu si nejde stěžovat. Nárust sice není tak lineární, jak u novějších supersportu, ale o to víc to nutí člověka tahat.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny rozumné motorkáře, kteří hledají zábavnou rychlou motorku
Doplňky na motorce - Koncovka Creptus, Brzdová pumpa Nissin, oplétané hadice, Inovovaný a vymezený Alternátor z 05, demontovaná přívěra, nové páčky a gripy
Recenze
To hlavní, co mě k motorce táhlo bylo již popsáno výše.
Nyní po koupi motorka připravena na velký servis (pneu, řetězovka, svíčky, olej, filtr, ventily, a rovnou asi ložiska krku - preventivně) + bude opravovaný rám, který byl prasklý u horního držáku přímo ve svaru v místech, kde je to běžné. Celé to bude provedeno ve specializovaném servisu i s celkovou kontrolou rámu.
Vše zmíněné, včetně výměny všech kapalin provedeno. Mašina připravena vyjet. Po kompletní rozborce zjištěno, že jde o opravdu zachovalý kousek, měl jsem štěstí.
První kilometry za námi. Motorka se parádně vodí, zřejmě je to způsobeno i tím, že dostala nové obutí (Metzeler Sportec M7RR). Výkonu dostatek, převodovka dobře odstupňována. Prvně jsem přemýslel o zpřevodování kvůli dlouhé jedničce, po pár jízdách jsem se s motorkou sžil a momentálně mi tovární varianta vyhovuje. Do budoucna popřemýšlím, zda je absence tlumice dorý nápad, při jízdě na hraně je mašina dosti neklidná, ale nic, co by se nedalo zkrotit. Na druhou stranu je opravdu skvěle ovladatelná.
Máme za sebou cca 3500km. Motorce není co vytknout, splnila všechna očekávání. Z mého pohledu zábavná a rychlá mašina bez zbytečností dnešní doby. Posez v porovnání s jinými supersporty dnešní doby vcelku příjemný i na delší trasy, spolujezdec taky úplně netrpí. Kromě podvozku musím vychválit motor, kde je výkon v nízkých a středních otáčkách krásně dávkovatelný, pro romantiky je tu pak pásmo nad 9tis otáček, kde začíná ta pravá zábava.
Moc pěkná Ninja, ještě kus poctivé motky, užívej km v sedle a hlavně kolama dolů!
Dikec. Nepotřebuju a hlavně nechcu, su ještě ze staré školy a zastánce surovýho výkonu
Velka Ninja byla vzdycky brutalni stroj. Pokud nepotrebujes hromadu asistentu a elektorniky za kopec penez, tak ZX10 je skvela volba.
Díky. Hlavně rychle, už jich moc není