Motorka mnoha tváří s italskou nespoutanou duší a okouzlující krásou.
Motorka koupena od Dovoz Německo.
První dojmy - Úžasný pocit jistoty a paradoxně i bezpečí. Ideální posed, který mi moc vyhovuje a oslovil mne na první dobrou. Fantasticky pružný motor, pohodlné sedlo a přesná převodovka. Super ovladatelnost a neskutečně sametový podvozek.
Motorku bych doporučil pro - Je jí pořádný kus a tak z ní čiší jistý respekt, který asi odradí úplného nováčka. Jinak pro každého kdo ví, co chce.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, tempomat, hlavní stojan, cestovní sada kufrů (touring paket), kožená brašna na nádrž, nízký přední štítek a laděná koncovka výfuku Termignoni.
Recenze
Všechno má svůj čas a ten nazrál i u mě. Zrealizoval jsem tedy mé dlouho plánované přesednutí/prodej Hypermotarda 1100 z roku 2009 a nákup Multistrady 1200S z roku 2015. Uplynulých pět let Dukatí nirvány na motorce bez jakékoliv asistence člověka naučí mnohému. Syrové zacházení, které doprovází surová zběsilost, si žádá pevnou ruku a chladnou hlavu. Jinak člověka čekají mnohá nepříjemná překvapení doprovázená ještě pevnějším sevřením půlek sedacích partií jezdcova těla. Jsou to neopakovatelné zážitky, ale přeci jen jak člověk hledá stále něco nového tak se poohlíží po modernější motorce, která by splnila všechna jeho tajná přání a to nejlépe pak všechny najednou. Nejen díky elektronickým asistentům a pomocníkům tak brzy jezdec zjistí, že sevření svých vytrénovaných půlek může zlehka povolit a tělo se tak přirozeně dostává do blaženého stavu vláčného uvolnění. Jakoby mne MTS obejmula, přivinula k sobě a dopřála mi pocit absolutní pohody.
Po několika zkušebních jízdách jsem věděl, co chci a proč to chci. Počkal jsem si tedy nějaký čas. Asi tak půl roku, který jsem věnoval důkladnému studiu všemožných inzertních serverů na interfernetu u nás i v zahraničí. A jednoho krásného dne jsem našel tu pravou eSkovou verzi v Touring paketu, doplněnou laděnou koncovkou Termignoni.
První pocity ze sametového chování motoru, úžasného smyslu zatáčet tam kam se podívám, aniž bych cokoliv udělal a zastavil doslova na fleku díky mocným brzdám, se tak jen těžko popisují.
Silný motor krotí příslušné mapy a já si tak užívám dokonale plynulé jízdy. Nejmarkantnější rozdíl oproti minulé motorce vidím v podvozku. Ten je jedním slovem boží. Jako by ho italští mistři testovali a následně nastavili přesně pro silnice v Čechách. Přistihl jsem se dokonce při tom, že motorku schválně vedu nejrozbitější stopou silnice, abych si znovu a znovu ověřil jak plavmo, lze na Multisrandě jezdit i u nás.
Dokonce mne čekala i velká pochvala od manželky, která si nemůže vynachválit pohodlné sedlo spolujezdcovo, kde má k dispozici nespočet pevně bytelných úchytů a madel. Společně se tedy můžeme těšit na komfortní nekonečné cesty do míst blízkých i vzdálených.
Abych ale jen nechválil tak musím uvést i jedno zklamání. Tím je zadní brzda. Dle její funkce asi slouží jen jako opěrka přední části chodidla pravé boty při delší jízdě. Zkusím ještě odvzdušnit a třebas v ní objevím nejen opěrku, ale snad i funkční část brdové soustavy motorky.
Vzhůru tedy do sedla vstříc nekonečným Ducati zážitkům.
JJ Moc pěkná, mám rok 12 a po 4tis žádný úbytek oleje!!! asi jsem narazil na tu jednu z mála . Přeji hodně nadupaných km. A kolama dolů
Najezdil jsem na této motorce skoro 60 tis. km a v zásadě jsem neměl žádné problémy. Olej mi mizel jen když se hodně zahřál motor při pomalé jízdě ve městě (naposledy při loňském WDW v Misanu). Přeju ti hodně pěkných duc kilometrů
Jo souhlasím, bacha na ten olej, moc se o tom nemluví, ale když jí trochu zatopíte, není problém 0,7 L na 1000km, alespoń u té mé to tak bylo. Když jsem to chtěl řešit, v Ducati mi řekli že do 1L na 1000km je to v normě a reklamaci zamítli. Protože jsem měl Ducatek už opravdu hodně a žádná mi nikdy olej nebrala, tak jsem se pídil všude možně, ptal se ostatních majitelů DVT-ček a všichni jsme na tom byli bohužel stejně. Takže za mne, předchozí model Multistrady 1200, (po faceliftu, myslím už dvousvíčku, rok 2013 - 2014), úžasná motorka a nejlepší MTS všech dob, nebrala žádný olej, byla lehčí a lépe se ovládala, ve vysokých rychlostech nebyla tak nervozní a nestabilní jako DVT a hlavně neměla tu hnusnou díru ve výkonu a podstatně ostřejší motor. DVT jsem si koupil úplně novou v březnu 2017 a v květnu 2017 s obrovskou ztrátou prodával, fakt mi vůbec nesedla. Jak mi ale bylo sděleno mým známým a dealerem Ducati, u nové MTS1260 už to přý vše vyřešili. Kolega ji teď pořídil, tak počkám, čas ukáže jestli za to stojí. I tak ale gratuluji a přeji mnoho pěkných a spokojených km.
Doporucuji pravidelne kontrolovat hladinu oleje. Multistrada si (i v zavislosti na jizdnim stylu) vezme trochu oleje. Je jen potreba na to myslet - hlavne pred delsi cestou (nekolikadenni vylety), aby Vas to nezaskocilo.
Pěkně si to napsal