Po několika leté pauze jsem opět "plnohodnotným" motorkářem. "Barbucha" je luxusní cesťák od BMW a je novým členem naší rodiny.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: LT má větší komfort a pohodlí pro cestování
První dojmy - Mezi první dojmy z pohledu na moto je jistě její velká váha. Při rozhodování jsem byl hodně ovlivněn bratrem, který si stejný (sice starší) stroj pořídil loni a nemůže si jí vynachválit. Při výběru stroje byly dány parametry, a to kardan, rádio, komfort cestování - ochrana před deštěm a větrem. Výběr padl na BMW K 1200 LT. Po výběru značky a typu už jen hodiny na netu a hlídání inzerátů.
Doplňky na motorce - Již jako standartní doplněk jsou vyhřívané rukojeti ve 2 stupních, vyhřívané přední a zadní sedlo + opěrka, centrální zamykání s DO + alarm, rádio s CD přehrávačem, el. hlavní stojan, osvětlení prostoru pod motorem po vypnutí zapalování. Dále je k motu i navigace Garmin Zümo 500/550.
Průměrná spotřeba - 5.12038 l/100km
Recenze
Jak jsem uvedl, při rozhodování jaké moto pořídit jsem byl hodně ovlivněn bratrem a jeho zkušeností s BMW. Po zadání parametrů motorky a to "bezúdržbový" kardan (oproti řetězu), rádio a komfort při jízdě - ochrana proti dešti a větru jsem se rozhodoval mezi stroji od BMW a to K 1200 LT a R 1200 RT.
Pro RT byl + "hezčí" přední maska a světla a sundavací boční kufry, kdy moto jen s horním kufrem vypadá nádherně. Dále menší váha oproti LT.
- byla šíře bočních kufrů při nasedání a údajné vibrace boxeru.
Pro LT byly + kompaktní kufry včetně luxusního zadního kufru s repro. Zadní stupačky (plotny) a 4 válcový motor. Dále el. centrální stojan a zpátečka.
- byla velká váha
Ahoj, moc pěkná mašina
hoodně pohodlný cesťáček,vím o čem mluvím,akorát ten centrál zvedá hydraulikou,elektromotorek je startér z Vespy.Přeji hodně hezkých a pohodlných kiláčků.
Ahoj.
Také skoro soused . Tak se snad někdy potkáme. Zatím přeji jen šťastné návraty.
Nádherný cestovní koráb.