Většina mužů si dříve, nebo později položí otázku - Proč vlastně ještě nemám BMW R100 GS PD?!
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - První dojmy - musím jí mít!
Recenze
Bylo pro mě velice lákavé ochutnat jednu z legend. Povedl se i slušný stav a před prodejem nechal původní majitel generálkovat převodovku a vyměnit ložiska. Na předek pořídil progresivní pružiny WP a pancéřové hadice k brzdám. Když jsem se loučili, vsadil bych se, že uronil slzu.
Trochu se mu vymstila snaha o péči karburátorů. Svěřil je specializované firmě a po vyčištění ultrazvukem, mu nějaký matlák vrazil do pravého karburátoru sytič z levé strany a ještě z jiného modelu BMW. Efekt následující - motorka na sytič nestartovala a po vypnutí sytiče kuckala. Zřejmě to byl důvod k prodeje. Lámal jsem si s tím hlavu asi týden, a po rozborce karburátorů vše jasné. Správná součástka za 500 kč a vše je v pořádku. Další věc byl startér. Už podle ucha točil tak nějak zvláštně pomalu. Upadlý magnet ze statoru brzy následoval další a startér se zastavil. Věřte nebo ne, ale roztlačit litrový boxer není žádný med. Obal startéru nahrazen verzí se sponkami kotvenými magnety.
K motorce jsem dostal složku s účty za úkony, dílenskou příručku, návody a prodejní letáčky, servisní knihu + originál plastové kufry.
Po pár kilometrech s novým strojem mi lezlo na nervy houpání jako v autobusu Karosa. Originál zadní tlumič vytekl a byl nahrazen tlumičem Wilbers.
Od té doby jen radost a těším se, že tento rok s ní něco procestuji.
Těší mě, že se vám líbí... Z Německa druhý majitel, kamarád prvního majitele ze stejné ulice tři domečky od sebe. Má najeto jen 80t. To je dvouventil teprve zajetý...
Vůbec si nedokážu představit, že na tom někdo mohl vyhrát Dakar. Mě se to nelíbí, ale oceňuju spolehlivost a legendám jest vzdát holt, a těm žijícím teprve. U mě za plný počet.
"Většina mužů si dříve, nebo později položí otázku - Proč vlastně ještě nemám BMW R100 GS PD?!"
Čoveče,mě napadne většinou něco úplně jiného...
Ale ať slouží