Skvělá motorka s plynulým, jemným chodem. Spolehlivá, schopná i lehčího terénku. Škoda jen, že nemá vyšší světlou výšku. Výkon do akcelerace nic moc, ale i tak ji mám rád. :)
Motorka koupena od FIRMA:Roman Bartyzal - Honda (České Budě
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 Z Tenere: Pro jednu jetou už jsem byl rozhodnutý a domluvený, vyfouknul mi ji ale někdo rychleší. Na novou nebyly peníze.
První dojmy - Byla to moje první motorka, takže první dojmy nejsou úplně relevantní. Když teď mám po 4 letech KTM 990 Adventure R, plně jsem si uvědomil jak je NCčko oproti KTM v chodu něžné. A taky obratné! Na silnici se mi s ním jezdí lépe.
Doplňky na motorce - Vyšší turistické plexi
- Deflektor na plexi
- Adaptér na zvýšení uchycení plexi
- Štítek pod plexi
- Přídavná LED světla s režimem max svitu při sepnutí dálkových světel, min svit při vypnutých dálkových, samostatně vypnutelná přes tlačítko na řídítkách
- Ochrana páček (blastery) Burkbusters
- Padací rám Givi
- Kryt pod motor SW-motech
- Centrální stojan Honda
- Vyhřívané rukojeti Oxford
- Doubletake zrcátka
- Držák topcase
- Topcase Shad 48 litrů
- Zahrádka na Shad kufr
- Držák tabletu RAM
- Kabeláž pro napájení tabletu
- Voltmetr, ampérmetr, samostatně vypínatelné
- V kufru USB, voltmetr, 12V zásuvka a ampérmetr příslušenství
- V kufru ovládání příslušenství pomocí relé při nastartování nebo manuální přepínač
- Reflexní polepy na ráfcích
Recenze
Chtěl jsem něco na cestování ve dvou jak po silnici tak i v lehčím terénu. Po tom, co mi někdo vyfouknul Tenerku, kterou jsem měl už s majitelem domluvenou, jsem se uchýlil ke koupi nového NCčka. Rozhodla hlavně cena.
Motorka je to extrémně spolehlivá, motor s převodovkou jsou jemnost sama. Výkon je sice pomenší, ale dostačující. Na dálnici v pohodě 150 km/h, a když patřičně podřadím, umí to při předjíždění i obstojně zabrat. Poruchy jsem za těch 45 000 km neměl žádné.
Jízda v terénu, ve dvou a s bagáží, lze. Na škodu je ale nízká světlá výška motorky, takže člověk musí dávat pozor na vyšší šutry v cestě. Kryt pod motorem jsem za ty naše výpravy už pořádně pokroutil, opravoval jsem ho už mnohokrát. Nýty z něj už vyletěly, tak jsem ho trochu poupravil, dal tam šrouby a hotovo (kryt SW motech). Kvůli problémům se světlou výškou jsem letos (2019) pořídil KTM 990 Adventure R.
Na silnici je NCčko skvělé. Cestování je s ním pohodové.
Skvelá recenzia, úplne som sa pri pohľade na tie fotky zasnil Tiež nad tou motorkou premýšlam a smerujem k nej, tak uvidíme...