PROFIL MOTORKY

Jawa 660 Vintage (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mike215
Vloženo 18.9.2019
Aktualizováno 24.9.2019
Zobrazeno 2 048x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Když ji miluješ, není co řešit

Více fotografii

První dojmy - Jaké to asi mohlo být, přesednout z fichtla na toto...

Recenze

Uchvátila mě už jako prototyp nazvaný New Californian, který byl následně zrušen. Naštěstí se do výroby nakonec dostala jako 660 Vintage v počtu 60ks. Moc se mi líbí motor, který má krásný zátah, ale zároveň mi dá velmi důrazně vědět, když ho třeba jen trošičku podtočím. S jednobuchem je prostě sranda. Motor Minarelli má snímač jen neutrálu, ale Vintage ukazuje i zařazenou rychlost. Takže Jawa upravila snímač, přidala do něj kontakty a ukazuje všechny rychlosti. Bohužel kolem něj sákne olej. Mám najeto zatím jen 500km, kdy je povinná servisní prohlídka, tak se na to budou muset podívat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 25.09.19 v 01:15

Hunyady

vzhledem k tomu, že v práci opravuju i větší počet křápů údajně pocházejících z Říše, se zdržím jakýchkoli ostřejších komentů. Jinak je (ty firemní křápy) montují towarzyszi v Polsku a německá je na nich pouze faktura.
Pokud si ty myslíš, že máš stroj, který vymysleli soudruzi z Říše, je to tvůj boj. Fakt ti to nebudu vymlouvat.
Pokud jsi nezvratně přesvědčen, že průsak olejem kolem spínače svědčí o dramatické nekvalitě, je to taky tvůj boj.
Co se týká montáže paketů na Hondu z Čajny, každý ví, která bije, a nikdo není nucen si ji koupit, pouze má možnost. A pokud sis nevšiml, nedělá to jen Jawa, nýbrž polovina států Evropy, ne - li světa. Klíčové slovo pro dnešek je "prodat", nikoli "vyrobit".

Targus
Targus napsal 25.09.19 v 01:03 10b.

Tyvoe, Mikeš mě nas*al. Naházel sem fotky a já abych mu teď za trest dal deset. Což mě sejří.

Hunyady
Hunyady napsal 19.09.19 v 21:03 9b.

Ať Ti Jawička jezdí a dělá radost .

Ale nedá mi to, omlouvám se, abych neodpověděl na Targuse. Mně je opravdu milejší to BMW z Indie, protože BMW si tu motorku celou vymyslí (nebo řekne někomu ať k ní vymyslí třeba motor) a pak si ji u někoho nechá vyrobit. Takže vše, co na ní je, k sobě patří a ať si zadají její výrobu v Číně nebo Indii, tak výsledkem je BMW, které zkonstruovalo BMW. Není to tak, že koupím Čínu a na ni nabastlím optický Jawa paket a tvářím se, že je to česká motorka. Tahle 660 je aspoň vyrobená u nás, ale dělat motorku kolem cizího motoru taky není ono. Bohužel při výrobě 60 slovy šedesáti kusové serie, to asi ani jinak být nemůže. Bohužel.

Targus
Targus napsal 18.09.19 v 22:34

Tomm65

Jawa je slátaninou?
A co jsou ostatní motorky?
Která evropská motorka je opravdu, ale OPRAVDU výrobkem jedné jediné fabriky?
Které evropské auto je výrobkem jedné jediné fabriky?
Správně, žádné. Bez subdodávek ze "spřátelených kolonií" by na takové auto neměl skoro nikdo a vývar pro výrobce by byl nula nic.
Ano, Jawa to už dost přehání. Ale která z evropských fabrik vyrábí motorky tohoto druhu (koloběžky pro denní potřebu) doma, anebo alespoň v Evropě?
Takže co je lepší, trapná Jawa z Čajny, anebo "zaručeně pravé" německé GS z Indie?

Tomm65
Tomm65 napsal 18.09.19 v 20:30 2b.

Můj názor na snažení k oživení značky JAWA: nové pokusy JAWY už nejsou ani labutí píseň. Jejich modely jsou slátanina nakupovaných dílů u nichž doufají, že snad budou fungovat, když se propojí. Z tvojí recenze: "Takže Jawa upravila snímač, přidala do něj kontakty a ukazuje všechny rychlosti. Bohužel kolem něj sákne olej. Mám najeto zatím jen 500km". Tvůrcům chybí invence, konstruktéři a hlavně peníze. Ale v každém případě přeji, ať ti to jezdí.

Více komentářů



TOPlist