Nejmenší tehdejší malá-velká Jawa, která nebyla ještě ve sbírce...je to celkem netuctovka, neboť 125tek nebylo mnoho a už vůbec né těch bez spínačky v nádrži. Takže ,...
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Chtěl sem origo stroj, aby seděl rám, štítek a motor k sobě číslem, což je dnes dost haluz... Ale povedlo se a bazoš jednou vykopl takovou sypanou vraždu...takže se vzala. Mnoho chybělo ale to není problém. Navíc po ohledání mrtvoly se zjistilo, že se nechá patinka a jen doplníme,...
Recenze
Jawa-ČZ 125 typ 355 rok 1960. Koupeno za 4000,- v roce 2016 jako totální vrak (bez TP). Po prozkoumání stavu, opravě rámu, který byl z důvodu homemade úprav vyřezán (viz foto), bylo rozhodnuto doplnit motocykl o námi vlastněné díly z jiného motocyklu stejného typu ležících ve skladě. Nové jsou pouze ráfky a dráty kol (monty), namísto původních, které byly zborcené pototální devastaci rzí. Bohužel.
Jinak jsou chromy původní - kde se dalo, i samozřejmě i lak. Sedlo má nový potah. Výplň je původní. Díry v ní, prožrané myšmi, jsou zacpány vhodnými kusy molitanu a zabroušeny do tvaru. Kolena jsou repliky - Hadrávek.
Motor je jen om očištěný a rozhýbaný, zatím není čas na GO...
Leštím jen rukama a takovou malou leštičkou. Tam Kaliko kotouče a anglické pasty na chromy,..lak je jen po pastě Tempo, opravdu to chtělo sáhnout na tuto pastu. Pak na horší "chromy" Silichrom. Na gumy (nechávám většinou staré Barum atp) Regum. Pokud je potřeba, sem tam malinko retuš barvou (mám kilo původní nitro z roku 1973 odstím 8850 (třeba zatření toho sváru na té 125). Na závěr konzervuji konzervačním olejem Konkor. Samo moto stojí ustájené v suchu,...
Samozřejmě je tam spousta chyb, ale to se opraví jakmile dojde na řadu. Vyměnit přední blatník za Strakonický, horní masku, která je opravovaná nýtováním dát hezkou origonál, nepasují repliky kolen do originálního výfuku a podobně...jen teď prostě stojí v kupě celá!
Pěkná práce
Pěkně zachovalá - nerenovovaná motorka. Udělal jsi pořádný kus práce, výsledek je 10 bodů, když už nejde víc.
Tohle je už normální otrava a nuda.
Jak můžu vynadat tomuhle chlapovi, že má hnusnou, trapnou a blbou motorku, když na ní udělá víc práce, než se udělalo při výrobě nové?
No co už. Jasných deset, smeknout kloobouček, který nenosím, oprášit renovátorům ramena a už sem nepolezu, když budu mít po ránu blbou náladu.
Pěkná kejva kdy pojedou webovky?