PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000R (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník YOSH_BOY
Vloženo 12.1.2020
Aktualizováno 23.8.2020
Zobrazeno 1 955x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 28.12.2021, Uskutečněno: 30.11.2021, Zhlédnuto: 55x


Zima 2015/2016 se nesla v duchu předělání dyzajnu na "endurance" tzn. přední maska s jednou čočkou a zadník bobek racing jednosic.
po brouzdaní na netu jsem našel tohle JPN endurance TLR s přední čočkou ale inspirace bylo třeba závodní VTR nebo srada kterého jsem už měl s jednou čočkou takže jsem měl i mustr



Přemýšlel jsem, jestli koupit celý lamino racing kapoty ale nakonec padlo rozhodnutí jen na vrchní masku a zadní bobek.



Bylo mi jasné, lamino maska k origo kapotam nebude pasovat jak má a zadní bobek k podlsedlovému plastu taky ne, takže první fáze byla to nějak doladit...



Další fáze byla dolaminovat spodní část kde byl výřez a zvýšit střední část aby se ořízlo plexi skrz které bylo vidět pod budíky a to se mi nelíbilo..




No a pak už jen udělat rouru pro čočku - tu jsem použil stejnou jako na sradu což byla dvojčočka z aprilia touareg.




Pak už jen udělat ďúrku do masky a baj voko trefit úhel aby to nešajnilo do nebe






Poslední fáze byla udělat krycí plexi přes světlo a pro lakýru naznačit ohraničení černého podkladu na které přijde nalepit číslo





Po úpravách na kapotách a odvezení na lak jsem další úpravu udělal nalakování komaxitem rám a kyvku do černé matné, dlouho jsem to nechtěl protože 90ky závoďáky maj rám klasika šedej, ale po koupi srada kde byl rám už tmavý se mi to začalo konečně libit
za pár stovek se to dyzajnově zvedlo min o 20 hp



V roce 2015 jsem měl na mašině brejle BKG ale ty jsem rozhod že dám na srada a jelikož jsem koupil ty sbk gasovky s brejlema FGR tak bylo jasné že pujdou na TL, takže nový elox a nová osa z 7075




Další věc co jsem chtěl naladit bylo instalace zadního CNC brembo třmenu P4/24 + nové napínaky.



Kapoty z laku konečně doma




Takže na bomby nalepit samolepy a skládat



číslo 7 sem vybral podle yosh endurance GSXR a taky to je naše číslo baráku




Ještě zpětně ted koukám, že jsem tam ještě loupnul spojkovou CNC brembo pumpu a tlačítkové lentilky namísto oem přepínačů




Takže 2015 naladíno, motor serie jen akrapy velký airbox a ECU remap

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hříbek (59) napsal 28.12.2021 v 08:37

Pěkně si s tím hraješ


Nejnovější záznamy v deníku
  • 2014-2015

    Po crashi a naladění srada začalo zase kupovaní dílů pro TL a výroba race věcí u jednoho borce ale to níže. 2014 Na inzerátu se objevilo torzo rámu s motorem a hlavně zajimavou závodní kyvkou což bylo samozřejmě lák

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 10.12.2020
    Uskutečněno: 09.12.2020
  • 2011-2013

    2011 Po nezdaru s yoshi výfukama v 2010 jsem začal novou sezonu 2011 koupí ultra voňavého komplet systému od Akrapa, EVO 1 (50mm) nerez, a do koncáků přechod na 60mm (Titan) a nové koncovky. Pro porovnání se jedná v

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.04.2020
    Uskutečněno: 18.02.2020
  • 2008-2010 Koupě výstavky + začátek ladění

    2008 Sezóna 2008 začala rozjezdem na Dubou, mašina připravená, komboška padana, yosh boy si chrochtal :-D https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/16/519594_b3a64630f4663ee293b9e51b17e2b4df.jpg https:/

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 20.01.2020
    Uskutečněno: 16.01.2020


TOPlist