Zvuk dvoutaktu mě fascinoval odjakživa, obzvláště u silničních strojů. Sehnat v dnešní době cokoliv silničního s objemem nad 125 ccm a místem výroby mimo NDR, čssr, či SSSR je skoro nadlidský úkol.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Lehoučká, přesná, výkonná. Podvozek i na dnešní dobu velice funkční, brzdy dostatečné. Z elektroniky má akorát světla a blinkry, startér chybí - supluje klasická nakopávačka.
Motorku bych doporučil pro - Dobrý stroj pro ortodoxní uživatele sportovních motorek. Nevhodná pro začátečníky - dá řidiči buď všechno, nebo nic. Představa, že po RS125 skočí pubescent do RS250 je milná.
Recenze
Vždycky jsem si chtěl silniční 2T zkusit. No a chce-li člověk něco zkusit, zpravidla si to musí koupit, což je přesně můj případ. Náhodou jsem na zahraniční inzerci našel tenhle kousek, který od roku 2006 prakticky nejezdil. Slovo dalo slovo a na Vánoce 2019 byla doma. Během 4 dalších měsíců jsem jí zušlechtil - nové písty, lapování válců, pneu, brzdové hadice, všechny náplně, seřízení přívěr, repas tlumičů, atd. Chytá na první šlápnutí a jede jak z praku. Do 8000 otáček se žádná výkonová hitparáda nekoná, ale nad těmito otáčkami je nárůst výkonu docela markantní a i mně překvapila, jak jede. Mezi 8000 - 12000 otáčkami je to i na dnešní poměry vcelku použitelné sportovní náčiní. Co mě při jízdě překvapilo? 1) Lehkost - neskutečně zařezává zatáčky. 2) Nebrzdí motorem - ani trošku. 3) Žere jako tank - 10 litrů benzinu a 1 litr oleje na 100 km není problém, klidně sežere i víc.
Kraaasnaa :)
Litr oleje na 100km???To je blbost preci :) Jestli je to pravda tak tam mas neco spatne na oilmastru a musi ti mastny strikat z laufu..me olej vydrzi neco okolo 600km
Motorka, kterou bych strašně rád. Ať slouží, je jich po málu
Co na ni říct prostě nádhera,tiše závidím
2T je nádherný!