Otrok, který mě nikdy nikde nenechal. Pokud se o stroj dobře staráte, je malá pravděpodobnost poruchy.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 650 Burgman: Vzhled B400 se mi líbí víc.
První dojmy - Super výkon na moji váhu. Ze začátku to byl plaváček, ale bylo to špatnými pneumatikami a moc povolenou centrální pružinou. Po výměně a nastavení na 6 je vše v pořádku a burák sedí jak přibitý.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co chtějí nastartovat a jet ?
Doplňky na motorce - Zadní kufr, držák telefonu, navigace, dodělané USB.
Recenze
Buráka sem chtěl skrz jeho pohodlí, velikost a obrovskou spolehlivost. Samozřejmě až K7 byly už spolehlivější a taky jsou o to dost dražší. Pravidelná výměna oleje, chladící kapaliny, brzdové kapaliny, obložení, filtrů a dalších dělá z buráka naprosto spolehlivý stroj. Já osobně jsem si ho trošku poupravil sportovním variátorem, lepšími pružinky na spojce a dalšími drobnostmi, které jsem nakonec nechal i s válečky doladit na brzdě. Burák chytne na škrt, z křižovatky semnou vystřelí i při mě váze a max rychlost 170km/h mluví za vše. Ale nejezdím tak, to ten variátor a menší úpravy. Spotřeba 3,8 litru dlouhodobě při rychlosti 100-110 km/h. Já osobně bych zatím neměnil, jsem spokojený, i když jsou už i lepší stroje. Na pole to rozhodně není a taky se mu nelíbí vyjeté koleje, ale je to o zvyku a sžití se strojem. Na dálky nenahraditelný. Veškeré opravy si dělám sám, veškeré výměny taky krom doladění na brzdě. Jakmile zjistíte co vše v servisu pokazí, nebo nedodělají pořádně, tak se naučíte si vše dělat sám.
s tím servisem mám zkušenosti pouze u aut. Vzhledem k jednostopému vozidlu a potřeby vysoké spolehlivosti si rovněž vše na motorce dělám sám.