PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pmartan
Vloženo 12.5.2020
Aktualizováno 22.4.2024
Zobrazeno 1 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jsem začátečník, netoužím po výkonu, ale spíš po pohodě z jízdy.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: Starší model, nižší výkon
Honda XL 700V Transalp: Starší model, většině chybí ABS

První dojmy - Snadno ovladatelná, příjemný tah motoru, skvěly zvuk.

Motorku bych doporučil pro - Klidná povaha, pohodový člověk, který se nikam nežene a rád jezdí na kochačku.

Doplňky na motorce - - Laděný výfuk Akrapovič
- Centrální stojan
- Padací rámy
- Vyhřívané gripy Oxford
- Blastry
- Vyšší plexi (neoriginální)
- Přešívané sedlo
- Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru (přes samostatný vypínač)
- Blatníček na zadním kole
- Kovové širší stupačky
- Zvýšení řídítek o 3 cm

Recenze

Mám za sebou čtyři skvělé roky z Hondou NC. Nedám na ní dopustit. Za celou dobu mě nikde nenechala, vždy naskočila na první ťuknutí do startéru a ten zvuk, který se line z Akrapa je prostě boží. Jezdili jsme spolu po Praze v provozu, kde se díky úzké stavbě krásně proplétala. Projížděli jsme se odpoledne po práci kolem Prahy, skvělý relax. A jezdili jsme spolu po Alpách i Dolomitech na letní dovolené a bylo to boží.
Možná bych se mohl trochu rozepsat o kladech a záporech (kterých moc není). Je to moje první motorka, pro začátečníka je úplně skvělá. Takže ty klady: nízké těžiště díky položeným válcům, skvělá ovladatelnost, nízká spotřeba, naprostá spolehlivost, úložný prostor na helmu mezi nohama, úzká stavba, sedlo na mě ve výšce tak akorát. A zápory: na prvním místě bych měl napsat malý výkon motoru, ale ona to není úplně pravda. Výkon motoru je dán otáčkami a tahle motorka má na 6000 omezovač a tak je maximální výkon dán tím omezovačem. Když se jede v jednom, tak to nevadí, ale ve dvou už je to krapet línější. A ta rezerva výkonu ve vyšších otáčkách tam prostě není. Nejsem z povahy jezdec co jezdí na limitu a tak mi to vlastně ani nevadilo. No a druhé negativum je, že to moc nebrzdí. Vepředu je jen jeden kotouč a ten má své limity. Opět při jízdě na pohodu to vlastně vůbec nevadí. Navíc mě to naučilo používat i zadní brzdu, která je v pohodě.
Tahle motorka je jako taková věrná manželka středního věku. Vezmete za plyn a ona se zeptá: "opravdu chceš zrychlit, vždyť je tu tak krásně, ještě se párkrát rozhlídni a já pak přidám". Při brždění je to dost podobné, ne že by to nebrzdilo, ale průběh brzdné síly není nijak agresivní.
Asi nejsilnější stránkou motorky jsou provozní náklady - spotřeba 3,5 l/100km. Nádrž na 10 l se kterou se dá bez problémů najet 300 km. Servisní náklady taky nejsou nijak přemrštěné. Upadla mi ze stojánku, ulomil jsem spojkovou páčku, nová stála 200,-. Brzdové destičky jsou vepředu jen dvě a ne čtyři. Olej jsem si měnil sám po 6000 km.
Poté co jsem vyrazil v únoru, tak jsem si koupil vyhřívané rukojeti a blástry. Pak mi jednou při parkování někdo potrhal zadní sedlo a tak jsem ho nechal celé přešít. Akrapovič a padáky tam dal můj předchůdce (přešel na Afriku) a ostatní blbinky tak nějak vyplynuly z provozu.
Jenže doba jde dál a já jsem zatoužil po vyšším výkonu, tak tě moje milá Hondičko pošlu do světa. Snad mi to nebudeš mít za zlé a snad najdeš dalšího dobrodruha, který nikam nespěchá a dovezeš ho na kraj světa. A nebo taky ne, stačí když dál budeš dělat radost takovou jakou jsi dělala mě. Díky!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
laktibrada
laktibrada napsal 06.11.21 v 19:23 10b.

... hlavně pohoda a zážitek ...

Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 13.05.20 v 14:56 10b.

budede dobře sloužit

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.05.20 v 21:49 10b.

Více komentářů



TOPlist