Lehká, hravá, nezáludná, lahodí oku i zadku
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: XSR se mi líbí víc
Suzuki SV 650: Lepší ovladatelnost XSR, pružnější motor
První dojmy - XSR je má první. Takže jakožto panic jsem byl nervózní jak sáňky v létě. Když jsem projel první zatáčkou, všechno ze mě spadlo. Zatáčí pouze myšlenkou, motor vše odpustí a ochotně se dere nahoru. Celou zkušební jízdu jsem se chechtal a vrněl spokojeností :-)
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji tomu, kdo se chce jízdou bavit, bude jezdit na stroji sám, nebo začínajícím jezdcům
Doplňky na motorce - Padáky, jiná zrcátka, zásuvka 12V a bude určitě jiný výfuk
Recenze
Protože jsem hledal svou první motorku, chtěl jsem něco lehkého, nezáludného, živého, originálního. Byl jsem dost zblázněný do XSR 900, ale na tu jsem potřeboval víc zkušeností. Jedno svezení na 700 a bylo jasno.
Je to skvělá motorka - jízda je čistá zábava. V každé zatáčce se zubím (není to mnou, je to motorkou ), překlápí se lehce, na LETIŠTI jde na zadní jako nic.
Motor je pohádka - spolehlivý, pružný, spotřeba 4l, zvuk je ševeleníčko, ale až tam dám laďák (poptán MIVV KARBON Ovál, moc pěkný), bude to porno!!!
Brzy nekoušou, však spolehlivě zastaví vždy, když je třeba
Podvozek je dost měkký, nenastavitelný, kromě předpětí, nicméně funguje skvěle. Na nerovnostech pohodlíčko, na pěkné silnici trhač
Motorka není moc dělaná pro cestování ve dvou (moc vůbec, po 20ti km Vám začne přítelkyně nadávat, protože ač má malý zadek, nemá jej příliš kam umístit ). Velké plus je motor i v tomto případě, protože ani ve dvou neztrácí na svižnosti.
Pro jednoho jezdce není problém cestovat i dálky a je celkem nedůležité, po čem jedete.
Úložný prostor - ten vzniká až v případě, že si dokoupíte kufry Pod sedlo se nevejde ani motolékárna..
Motorka má teď najeto 10 500km (6000km mnou) bez jediné poruchy. Servisní zásahy pouze na výměnu oleje a pneu.
Ladák si kup,ja mam na MT07 ixrace mk2.Je to potom to pravé porno...