Vyvážená motorka na české okresky co jen tak nezestárne
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Po VTX 1800 (2007) jsem si připadal jako na malé lehoučké a neuvěřitelně ovladatelné motorce. Okamžitě mi padla do ruky a znovu mě začalo bavit jezdit. Po choperech jsem se to znovu učil. Začal jsme kurzem u Pepy Sršně a stálo to za to.
Motorku bych doporučil pro - Všem, kdo hledají ovladatelnou klasiku.
Doplňky na motorce - ne
Recenze
Po Suzuki 800 Marauder, což byla po letech a zkušenostech s Jawami (175, 350 Bizon, 350-634) první velká motorka, přišla Yamaha 1100 Drag Star, Kawasaki 1500 Mean Streak až po Honda VTX 1800c. To VTX mělo fantastický motor, ale jezdil jsem na ní způsobem, na který nebyla stavěná. Proto ta změna na CB 1100, které v roce 2013 právě vyjíždělo do Evropy.
A jak píši v úvodu, mě znovu začalo bavit jezdit na motorce, jakoby to bylo poprvé.
Užíval jsem si zatáček, čitelného nástupu výkonu, všechno na CB tak nějak hraje do hromady. Tím je Honda, což jsme se dočetl později proslulá. V ničem nějak nevyniká nad konkurencí, ale vše je sladěno tak, že to dohromady funguje na jedničku. Motor, podvozek, odpružení, brzdy, převodovka.
Naprostá spokojenost a ještě, pokud jezdíte po českých rozbitých okreskách, těžko budete hledat lepší kompromis..
Stačí se svézt a dáte mi za pravdu. Krom toho, tahle motorka nikdy nezestárne, vzducháč motor, klasika odpružení, takovéhle motorky jsme jezdili jako kluci obdivovat na velkou cenu do Brna v 70 a 80 letech..
No a teď ji mám v garáži, paráda!
Ty víš co chceš.
krasavice...plnokrevník
klasika
gratulace chlape,je parádní
Krásný stroj - klasika dýchá dobrým dojmem Jo a pěkně napsáno...