Naprosto skvělá motorka, Simsona jsem dlouho chtěl a když se mi naskytla příležitost ho za skvělou cenu koupit, tak jsem neváhal.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Simson S 51 Elektronik: Enduro je prostě lepší, ale Electronica bych někdy chtěl taky
První dojmy - Když jsem poprvé Simsona uviděl u prodávajícího, tak jsem okamžitě věděl že ho bereme, vypadal sice příšerně a technicky na tom taky nebyl nejlépe, ale já byl rád že konečně mám svojí vysněnou motorku.
Motorku bych doporučil pro - Hlavně asi nadšencům do starších motorek, kterým nevadí malý výkon
Doplňky na motorce - Laděný výfuk - výkonu přidává jen minimálně, mám ho tam hlavně kvůli zvuku
Recenze
Sháněl jsem Simsona do 12000 Kč a to bylo v roce 2019 skoro nereálné, naštěstí se mi to povedlo. 11.8.2019 jsem si ho přivezl domů a i když to byl vrak, tak já měl nesmírnou radost že konečně mám Símu.
Hned po přivezení domů jsem nasadil přední blatník a vzpěry, které jsem k tomu dostal.
Asi hlavní závada, která na Simsonu byla, bylo rachtání, které se při neutrálu ozývalo z motoru. Kupoval jsem to s tím, že je chyba v převodovce, ale naštěstí bylo špatné jen primární kolečko, takže jsem ho vyměnil a konečně jsem se na Simsonu projel. Simson jel a pořád jezdí úplně skvěle a to že má naježděno 50000 a motor ještě nikdy nebyl dělanej na něm není vůbec znát. Oproti fichtlu, na kterém jsem jezdil předtím je Simson úplně jiný level a na fichtla už nemám chuť ani sednout. Simsona asi měl nějaký mladý tuner a je to na něm znát, blinkry z MZ, řídítka s hrazdou, přední plastový blatník, ohnutý rám pod sedlem a ještě by se toho hodně našlo, takže jsem se rozhodl že ho vrátím do originálního stavu. Zadní kolo někdo natřel na červeno a taťkovi to tak moc vadilo, že se jednoho dne sebral a tu barvu z toho obrousil. Ještě jsem nakoupil pár nových dílů a Simson hned začal nějak vypadat.
Ještě mě trápila jedna v celku podstatná věc. Na simsonu byla dost upravená elektrika a nefungovalo vůbec nic kromě předního světla a zapalování. Naštěstí jsem jí za jedno odpoledne dal dokupy a od té doby mi funguje pořád bez problémů a už jsem na ní nemusel ani sáhnout. Na Simsona jsem ještě koupil nosič a mřížku na přední světlo a mohlo se začít jezdit.
Na internetu jsem zahlédl jak měl někdo zvýšený přední blatník a zalíbilo se mi to na tolik, že jsem to taky udělal
Trápila mě ještě jedna věc a to nádrž, která byla fakt ve špatném stavu, a proto jsem na Facebooku koupil pěknou nádrž bez jediné promáčkliny.
Teď už zbývalo jen Simsona nalakovat a to jsem radši svěřil známému, který má s lakováním již nějaké zkušenosti a dopadlo to výborně. Když jsem měl Simsona rozebraného, tak se mi povedlo sehnat za dobrou cenu otáčkoměr, který jsem vždy na Simsonu chtěl mít. Ze Simsona jsem myslím udělal celkem krasavce.
Teď už musím jen dodělat řidičák a na Simsonu se může začít jezdit, jako přibližovadlo na krátkou vzdálenost bude skvělej, ale plánuju k němu přikoupit i nějakou 125.
Hodně povedená motorka.Hezky jsem si zavzpomínal.Měl jsem jej cca.před 30 lety, (jak ten čas letí
).
.
Sorry, ale 1b. dolů za tu příšernost místo origo výfuku.Jinak cajk.Ať slouží a dělá ti radost
Dávám -1b za ten výfuk, jinak je to paráda. To vypadá na hezkou sbírku
Úplně chápu tu radost a pamatuji jak jsem ji měl taky,ale už je to dávno .
Proti gustu žádný dišputát. Ovšem k tomu laufu: ta laděná hovadina by letěla.
Jen můj starý názor, klidně ho tam měj. Je to Tvoje motorka. Simsona měl za mých let jen opravdu Někdo. Naštěstí mě už míjel, jezdili jsme na velkých Jawách 250-350. Ať slouží a dělá radost. Dávám 9b. Kazí to ten lauf.