Cestovní sportovní maxiskútr. Byl kupovaný pro manželku, která chtěla přesednout z malého skútru na větší.
Motorka koupena od Soukromý prodejce - Tvářil se přátelsky a až po koupi a rozebrání variátoru a plastů jsem zjistil, že to byla přetvářka.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Je to pořádný kus "motorky" mezi nohama. Prodejce ho vychválil, ale po rozebrání jsme zjistili, kolik toho potřebuje, aby byl v dobré kondici. Takže se po velkém servisu jeho kupní cena zdvojnásobila a díky tomu se z něho stal spolehlivý stroj. Na cestování trochu tvrdší pérování, ale jinak výkonný stroj, se kterým si lze užít hodně zábavy.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, komu se líbí a vyhovuje mu tento styl ježdění. A taky má dostatek síly na jeho manipulaci na místě (přeci jen něco váží).
Doplňky na motorce - Zadní nosič a plotna na kufr, držáky bočních tašek, boční (termo)tašky, vyšší turistické plexi (plus k moto malé sportovní plexi).
Recenze
Manželka chtěla přesednout ze skútru 125 na něco většího a tvrdila, že nechce motorku, ale něco, co bude řadit samo a na čem nám bude stačit. Jenže názory se vyvíjí a velmi btzy zjistila, že chce klasickou motorku a skútr mi zůstal na ježdění do práce a občasnou vyjížďku kolem komína. Ale stál mnohem víc času v garáži, než jezdil a jen zabíral místo. Bylo škoda, aby zahálel. Tak šel k novému majiteli, kterému snad bude dobře a spolehlivě sloužit.
Skútr měl raději pěkné povrchy, na rozbitých silnicích bylo vše moc cítit díky menším kolům. Zrychlení parádní, na křižovatkách při startu těžko hledlal konkurenci. Do zatáček se krásně naklápěl, občas v náklonu překážel hlavní stojan, který si rád škrtnul o asfalt.
Když delší dobu stál, bylo potřeba opakovaně nechat napumpovat benzín, jinak byly problémy se startem. Pokud jezdil pravidleně, startoval na první brnknutí.
Se skútrem jsme po jeho řádném servisu byli spokojení, ale nevyužili jsme ho.