Skok do cestovních endur po otestování Afriky 2027 + KTM 790 Adv R. Volba padla na Tigera, uvidíme jak se popasujeme s cestami a offroadem.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Velmi agilní a sikovna, pěkné chodí do zatáček. Motor velmi plynulý průběh, čitelný, nekope, skoro nulové vibrace do řidítek. Malý štít a při mě výšce dost fouká, budu muset pořídit větší nebo deflektor. Aerodynamický hluk je tak větší než u jiných motek, co jsem zkoušel. Ale to se poladi. Zatím celkově po 300km spokojenost veliká!
Motorku bych doporučil pro - Řekl bych že pro pohodare, co s rádi projíždí krajinou. Lehký/Střední terén zvládá s přehledem, nižší světlá výška.
Doplňky na motorce - Origo top case + boční kufry.
Padací rám Outback
Šustplech T-REX racing
Ladák Dominator
Bezvodná chladící kapalina Evans
Recenze
Vybíral jsem a srovnával střední cestovní endura, kolem 700-900ccm, aby v terénu byly trochu mrštný a agilní. Zkoušel jsem a jezdil různé, ale nemohl se rozhodnout za ty peníze za nové ...
No a nakonec mě trkl starší Tiger tak jsme se potkali.
---
Odjezdili jsme spolu 10tis. km, většina terén /TET/ + přejezdy.
Motorka je velmi čilá a agilní, ale dost těžká a také limitující na větší enduro je nízká světlá výška. Krásně táhne, linéárně, nepřekvapí, jede jak z praku, jak v malých tak středních rychlostech krásně ovladatelná a předvídatelná.
Vše funguje jak má, je třeba správné baterie a pořešit chladící kapalinu a pak je to bezúdržbový držák a motorka, která Vás nenechá ve štychu.
---
Už jsme se rozloučili, je čas na nové dobrodružství, ale Tiger byl pro me srdcovkou a dal mi spoustu krásných zážitků a vzpomínek.