Na svůj věk, pěkná motorka, na svůj objem celkem pěkná raketa, která ale umí být v celku nezáludná.
Motorka koupena od soukromá osoba
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 850: v době koupě cena a strašení s údajnými problémy s klikou...
První dojmy - První dojem byl zvláštní. Po dvouválci CB500 se zdálo, že to zas tak úplně nejede (že jsem čekal, že to bude větší fofr), nicméně pohled na tachometr mě přesvědčil o opaku.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbí.
Doplňky na motorce - kufr na jednu helmu.
Vyhřívané hefty
pancéřové hadice přední brzdy
Recenze
Motorku jsem si vybral z důvodu cenové dostupnosti, udávané spolehlivosti, velikosti a kladných recenzí, co měla.
Hledal jsem něco většího než CB500. Přemýšlel jsem o ZR 7, TDM 850, 600 Banditu a VFR 750. Fazer se mě vzhledově asi líbil nejvíc a motor sliboval největší porci zábavy...
Zpětně mohu říct, že jsem toho nelitoval.
Motor má sametový chod bez nějakých zásadních "kopanců". Je možné se s ní courat v nízkých otáčkách bez toho aniž by člověk motorku trápil a ani tak není člověk brzdou provozu. Pokud se nechá motor roztočit, tak ukáže svoji druhou tvář a užijete si s ní spoustu legrace.
Oproti naháči (CB500) je motorka větší - je na ní víc místa pro řidiče i spolujezdce. Ochrana proti větru je také lepší (polokapota).
Motoricky úplně super a na výkon, který dává má i super spotřebu...dlouhodobý průměr jsem měl pod 6l/100km, minimum při výletě po Rakousku 5l/100km.
Motorku jsem kupoval s nějakými 78tkm a prodával s 91tkm. I s takovým nájezdem motorka fungovala naprosto v pořádku.
Brzdy má naprosto super!!!
Podvozek také v pohodě, byť mu rozhodně prospěl repas centrálu a výměna oleje v přední vidlici za hustší.
Vzhledem k tomu, že poslední sezóna (2020) mě přesvědčila, že chci něco ještě o fous pohodlnějšího pro moje kolena, tak šla o dům dál.
Nutno říct, že zalomení nohou byla asi jediná výtka co jsem k ní měl a že to nebyla chyba motorky, ale řidiče...