Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák.
Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník) - Kupováno v 2018, skvělá domluva a jednání. Možnost otestovat V7II z bazaru i novou V7III a porovnat je.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Motorka mi hned padla do oka a ruky. Skvěle ovladatelná, pružný živý motor s parádním zvukem a ten gyroskopický efekt dvouválce do V, ten se musí zažít.
Motorku bych doporučil pro - Klidně začátečníkům co touží po stylové a přívětivé motorce.
Doplňky na motorce - Padáky - už byly na motorce
Recenze
Motorku jsem koupil už v roce 2017, ale kdy jindy si aktualizovat profil než na výročí 100 let založení Moto Guzzi
Když jsem ji kdysi viděl byla to motivace si udělat po 4 letech na PCXku řidičák.
Vybíral jsem mezi jetou (1 rok a 4000km) V7II Stone, novou V7III Stone a Triumph Street Twin. Je to má první moto a nadšený jsem byl ze všech, Triumph šel hůř ovládat a nepadal ochotně do zatáčky a nějak to nebylo ono. V7III mě zklamala tím, že měla už jen jeden budík a ještě nebyl uprostřed, nabízí sice 3KW navíc, ale půjčenému kusu nešlo dobře řazení a nešel by prodat zájemcům s A2, takže rozhodnutí padlo na dobře zajetou rok starou V7II Stone.
S Guzzinou jsem byl od začátku nadšený, skvělá ovladatelnost, dobré řazení a pružný a živý motor se skvělým zvukem. Sice je to pořád motorka na pohodu, ale na 2ku lze jet 60-70km/h při 7-8k otáčkách a na 3ku zrychlí na 120km/h. Pravdou je, že někdy ten výkon pro předjetí auta na okresce chybí.
Slabina jsou rozhodně přední brzdy, vidlice, která se dost topí a zadní tlumiče. Jet po rozbité cestě není nic příjemného. Naopak zadní brzda a motor brzdí solidně.
Co se cestování týče, tak jsem vždy jel sám a nejdál 500km za den, sedlo nic moc a po těch 500km už jsem nevěděl jak si sednout. Kufry asi nemají moc smysl a tak snad půjde někdy cestování vyřešit s vakem, na kratší vyjížďky mám magnetický tankvak.
Spotřeba je celkem vysoká okolo 6-8l, ale s mým malým nájezdem je to fakt jedno. Poruchy žádné, vše funguje jak má.
Motorce sedí pohodové zatáčkovité okresky s dobrým asfaltem. Na dálnici jsem jel chvíli tachometrových 165km/h a málem mě to odfouklo a uklepalo. Guzzinu jsem vzal i do Sosnové a to odpoledne si tam užil, byť jsem patřil mezi nejpomalejší.
Jezdím tak v průměru 4,5l... mám V7 III a tam už předek oko, ale je jasný, že na zadek bych šel a už pokukuji po jiných tlumičích...
Ahoj, díky za komenty. Možná jsem to lehce přehnal s tou spotřebou, tím, že nemá měření spotřeby, tak to hrubě přepočítávám dle dojezdu na tankování. Nicméně i s tou velkou nádrží se nad najetých 300km dostanu výjimečně. Sám jsem motorku neupravoval, těžko říct. Ale jsem spokojen
Guzzi je vždy dobrá volba
Jezdím cca za 4,5L. A to sem-tam i omezovač zaštěká. 6-8L nesedí! Jinak souhlas, přední brzda je poněkud gumová a zadní pružící jednotky jsou na naše silnice a určení motocyklu moc tvrdé. A aby to jelo, musí se řadit. Ale krásně se na ni kouká. A ten zvuk motoru. Kardan...