PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hauser
Vloženo 27.3.2021
Aktualizováno 27.3.2021
Zobrazeno 1 790x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Potom co jsem prodal svůj 2015 model se mi naskytla příležitost koupit 2019, která od staršího modelu doznala pár příjemných změn.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Díky zkušenostem ze staršího modelu jsem ihned po koupi věděl co a jak a přechod na novou tudíž nebyl žádný problém. Velmi mě potěšilo pár změn, o kterých se rozepíšu dole. Pořád se jedná o vynikající motorku za hezké peníze, u které se dle mě vyplatí přechod i ze starších ročníků.

Motorku bych doporučil pro - Jedná se o univerzální motorku. Vhodné pro lidi z vesnic, kteří nevyužijí motorky s vysokým objemem kvůli horším silnicím a zároveň mají všude okolo krásné polní cesty. Sveze se na ní jak úplný začátečník tak dlouholetý jezdec.

Doplňky na motorce - Ukazatel rychlosti: GIpro DS H01
Zrcátka: M-style trace
Zadní pružina: Hyperpro SP-HO02
Blastry: Barkbusters VPS
Červené doplňky..
Kryt motoru a zadní nosič vlastní výroby

Recenze

Potom co jsem prodal svůj 2015 model se mi naskytla příležitost koupit 2019. Díky dnes už vynikající ceně jsem dlouho neváhal a motorku koupil.

Když nebudu počítat vzhled, který se díky černým ráfkům, červené barvě a barvě tlumičů posunul o 3 levely dál, byl jsem stejně z motorky po první vyjížďce hezky překvapen. Ač se výkon zvednul pouze o 1.2kW jde znát. Další překvapení byl pocitový nárust výkonu v otáčkách, kdy při 5000ot/min motorka dle mého chytí druhý dech a hezky ožije (i při mých 90kg). Zvuk se také polepšil (zvlášť v otáčkách, kdy nemám jako u 2015 pocit, že se motor rozletí), ovšem stále jej nelze přirovnat k laděným výfukům, což jsem v žádném případě neočekával.

V teréhu je alespoň pro mě motor plně dostačující (je to traktor a neměl problém mě zatím nikde vyvézt). Na silnici pro lidi jezdící na vyšších kubaturách výkon sice chybí ale zase pokuty za rychlou jízdu přestaly chodit :)

Co se dle mého dalšího zlepšilo tak velmi oceňuji přidání otáčkoměru do displeje a tlačítka na výstražná světla, které mi u předchozího modelu velmi chyběly. Permanentní svícení blinkrů taky není špatná věc.

Zprvu jsem váhal, že motorku osadím palivovými mapami a novým výfukem. Jsem rád, že jsem to neudělal.
Co jsem ale nevydržel a vyměnil bylo zadní odpružení. V originálu při mé váze jsem měl pocit snad na každé rozbité silnici, že se vezu na kolotoči. Ono je ten tlumič taky dělaný tuším na 75-85kg. Nechtěl jsem vyhodit přes deset tisíc za kompletní nové odpružení tak jsem pořídil pouze zadní pružinu. Můžu říct, že ten rozdíl je obrovský.. Houpací kůň nikde, už jen při sundání motorky ze stojanu jde vidět rozdíl.

Cestování nad 100km za den pohodlné sice nebude (minimálně bez nového sedla) ovšem to jsem stejně neplánoval a nechtěl.

Závěrem, na projížďku po práci za směšné peníze ideální záležitost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
robert-36
robert-36 napsal 20.06.21 v 08:50

robert-36
robert-36 napsal 20.06.21 v 08:50 10b.

chstepan
chstepan napsal 29.03.21 v 14:03

moc pěkná práce ten kryt motoru

vopák
vopák napsal 28.03.21 v 10:10 10b.

Moc pěkná čtvrtinka.. Na živo je to dost vysoký,to se mi líbí.

Více komentářů



TOPlist