Druhá generace ZX-10R , přepáčko , pancířky , KN
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Raketový výkon, Skvělá ovladatelnost, Design této generace není pro každého
Recenze
Tato generace ZX-10R spolu s dosti podobnou ZX-6R se mi vždy líbila, mně ty její šikmé oči , baculatější vzhled a výfuky pod sedačkou učarovali. Desítce nemám co vytknout , máme spolu najeto zatím málo, ale sedli jsme si hned. Motor to je něco , jedním slovem raketa , ze spodu je výkon čitelnej a plynulej s hezkým svižným zátahem , ale od 7 tis výš je to fakt něco , masakr, který zastaví až omezovač ! Do zatáček padá sama , není třeba jí někam násilím tlačit . Celkově podvozek je nastaven tvrdě a horší silnice se jí vůbec nelíbí. Převodovka šlape krásně hladce. Přístrojovka je skvěle čitelná, jen absence ukazatele kvaltu trošku zamrzí. Naopak potěší , že už v základu je montován tlumič řízení Ohlins , který funguje parádně a tak člověk ušetří nemalou investici. Zvuk z origo výfuků je super s hezky "agresivním" projevem , žádný vysavač. Laďák to samozřejmě není , ale není se zač stydět. Ninju bych doporučil jezdci , kterého též učaruje její design a má už cosi odježděno na silných strojích , pro začátečníka to opravdu není .
Ty to taky střídáš jak fusekle hele.
Po téhle hračce už jsem jednou taky koukal. Strašně mě bere ten její ujetý kukuč.