Moja talianska srdcovka Laska ku Guzzi sa rodila dlhsie ale nasiel som si k tejto znacke cestu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - prve tyzdne boli rozpacite...trhala, sklbala sa, kusala. Ale ked sme sa po prvych 1000km rozjazdili, neviem sa jej nabazit. Po kazdej jazde usmev.
Doplňky na motorce - Full vyfukovy system ZARD 2in1 Conical Black, riadidla LSL Streetbar A00 + LSL crossbar, gripy LSL, bar end zrkadielka Highsider Montana EVO, padaky GIVI, sedlo Moto Guzzi Sport Alcantara, zadny blatnik Kompo tech, ALU kryty sania MG, ALU bocne panely MG, Zadne svetlo Shin-yo Miles,LED smerovky, zlate nalepky na nadrzi Moto Guzzi, Bocne nosice GIVI TMT8201 + Kappa RB105, GIVI bocne nosice PL8201 + kufre GIVI E 22N, zadny nosic GIVI SR8201, batozina Kriega US10, 2x US20, US30, rg
Recenze
Hladal som kludnejsiu moto na kochacku. Vzdy sa mi pacili klasicke stare motorky, ale nechcem a nemam cas sa starat o klasiku zo 70's. Preto padla volba na Moto Guzzi. Mam rad tem surovy mechanicky prejav, aj jej naocnejsie ovladanie. Je to motorka ktora si vyzaduje neustalu pozornost pri jazde, ale nie preto ze by bola rychla a vykonna. Skor je to preto ze tento stroj potrebuje niekoho kto ho naozaj na 100% riadi.
Parádní Guzina. Líbí se mi. Vůbec bych se nestyděl mít na těch kufrech nějaké Italské znaky. Teď jsem si všiml, že to máš v plánu, tak doplňuji komentář. Takže bez výhrad.
Ať dělá jen radost a bezvadnou sezónu přeji.
Pěkná a decentně ,,vytuněná,,
Mám rád tuhle značku i motorku, vkusná i stylová úprava, za mě ty kufry bych asi vyměnil za brašny ale tvoje věc
Pekná mašinka , klasika nestarne