Nikdy jsem nechápal, proč když někam vyrazím, tak potkávám jedno GS za druhým.. Teď už to chápu. Ta motorka je neuvěřitelně univerzální..
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Jsem opatrný jezdec.. Když sednu na novou motorku, tak jedu opatrně, než zjistím její možnosti a zvyknu si na ní.. Když jsem si sednul na GS poprvé, připadalo mi jako bychom se znali odjakživa..
Motorku bych doporučil pro - univerzál.. asi pro kohokoliv...
Doplňky na motorce - Držák telefonu, USB nabíječka, mlhovky, upgrade na LED blinkry, zrcátka z LC a v hlavě mi vrtá, jestli nekoupit full LED světlomet..
Recenze
Motorku mám relativně krátce, kupoval jsem jí během Lockdownu a jaro se tenhle rok taky nějak nepovedlo, takže nemám ještě zase tak moc naježděno.. Bohužel prodávající se tak nějak nezmínil, že spojka je na konci životnosti (140.000km), takže momentálně je motorka rozebraná na zvedáku a tak nějak to vezmu zgruntu..
V pořadí je to už moje šesté BMW, ale je tady znát ta evoluce.. Když jsem myslel že R1200RT dvousvíce je dokonalý motor, tak tady to je ještě o kus dál.. Přemýšlel jsem jestli pořídit jedno z prvních LC, nebo vzít posledního vzducháče, dal jsem přednost osvědčené technice...
DOHC je mnohem kultivovanější než předchozí motor, jsou konečně dořešené takové ty propady ve výkonu.. Co oceňuji, motorka má agresivnější zvuk, který ale neruší a není při delší jízdě na obtíž..
Podvozek je fakt dobrý, i přes to že to je cenduro, tak v zatáčkách neztrácí oproti ostatním motorkám.. Spojka i převodovka klasika BMW, takže spojka jde lehce, převodovka řadí bez jakýchkoliv zvuků..
Na tuto motorku přecházím z R1150R a R1200RT... Samozřejmě ochrana proti větru a pohodlí je oproti RT o něco horší.. Na druhou stranu je motorka zábavnější.. Oproti Rku je to už prostě jiná liga.. Co je nejhorší, tak to R1150R byl dlouho můj sen a neměl jsem nijak v úmyslu ho prodávat, ale koupí GS obě předchozí motorky ztratily smysl a bylo mi jasné, že už na ně vlastně nesednu..
GS klame tělem.. Čekal jsem že motorka bude mohutná, vysoká, těžká.. Ale díky nízkému těžišti se chová jako mnohem lehčí motorka..
Přemýšlel jsem ještě o GSA, ale s hliníkovýma kuframa to vypadá, jako kdyby se člověk chystal na cestu kolem světa, já přece jenom chtěl motorku na denní ježdění..
Bránil jsem se GS dlouho, připadalo mi to jako móda SUV.. Ano GS je SUV, ale fakt je to dobrá univerzální motorka...
Těch zásuvek je cca 130.. samozřejmě jsou asi v pěti okruzích.. Na rovinu, nekupoval jsem to, získal jsem to ze zrušené instalace, no a zásuvek není nikdy dost..
Teda... mě asi nejvíce, jako elektrikáře, zaujala ta polička na třetí fotce COZE? kolik tam je zásuvek, třeba jako že 100 ? to je jeden okruh ? Kdo se stím s prominutím takhle "sral" ...