Stalo se to tak že jsem se jednou na jaře probudil a zjistil že už mě vůbec neláká jít do garáže probudit silniční motorku protože silnice jsou rozbité a plné plechovek a magorů. Co s tím? Pověsit to na hřebík? Řekl jsem si že zkusím jinak.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Je to staré, moc to nejede, ale je to pohodlné i na rozbitých a polních cestách a moc se o to díky věku nemusím bát. A o to mi šlo především.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nechce spěchat a nevadí mu tempo 80kmh s výraznými prvky kochání se ale na chopper je ještě moc mladej.
Doplňky na motorce - topcase Givi + boční kufry čína.
Centrální stojan
Recenze
Dostal jsem se k němu v celkem zuboženém stavu.
Kamarád se před více než 5 lety dostal do podobného stavu jako já, ale nezkusil to jinak. Takže po poslední vyjížďce Transalpa zaparkoval do garáže a tam přes 5 let stál bez hnutí.
Když jsem ho viděl poprvé, byla na něm vrstva prachu a archivní mouchy rozpláclé na plexi. Nicméně po připojení startovacích kabelů a pokusu o zjištění zda se motor vůbec točí naskočil na drc a běžel hladce i s archivním benzínem.
Začalo počítání:
baterka = off
pneumatiky = off
řetězovka = skoro off
olej a náplně = off
filtry = off.
STK = off (naposledy na STK v roce 2015)
Všechno ostatní odpovídající nájezdu 28K
Po hrubém odhadu na kolik výjde vrácení do ringu jsme se domluvili na rozumné ceně a Transalp frčel na vleku ku mě.
Tam proběhlo klasické kolečko - servis, STK, přihlášení a mohlo se vyrazit.
To bylo v dubnu. Od té doby mě ježdění opět baví (hlavně protože se snažím jezdit po cestách kde téměř nikdo není) a nakroutil jsem už ke 3 tisícům km.
Super výběr, skvělá univerzální motorka
super, taky si rád vybírám cesty s minimálním provozem. Přeju hodně krásných kilometrů!
Stejně jako jeho větší sestřenice Alp pojede vždy a všude.Dobře,že si ho oprášil.
Koukám, že nový přírustek do garáže . Tak ať dobře slouží.
Dobrýýý. A to si piš, že se na tom dá i divočit.