Jízda po silnici je super zážitek, ale občas je třeba dát si trochu do těla a vyblbnout se mimo provoz na uzavřené dráze. Motokros byla jasná volba, mimo jiné také proto, že ho lze provozovat i v zimě, kdy silniční motorky pospávají v garáži.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 450 SX: Koukal jsem po bazarové, žádná pěkná za rozumné peníze zrovna nebyla k mání, tka jsme skočil po yamaze
První dojmy - Přecházel jsem na ní z dvěstěpadesátky, takže výkon a tah motoru byl znatelný krok vpřed. 44kW v motorce co má 112kilo provozní hmotnosti je senzace.
Motorku bych doporučil pro - Začínajícím jezdcům na MX bych ji nedoporučil, Lepší mít už něco odjěžděno na slabší krosce.
Doplňky na motorce - Nad rámec běžného servisu a olejových výměn byl instalován pouze výfukový systém od RP Tuning z dílny Roberta Pokorného.
Recenze
Jak říká spousta lidí, na dvojku jde skočit všechno :D . Čtyřipade má síly dost, stačí ji jen korigovat pravou rukou. Před nedávnem jsem dovršil 20 odjetých MTH v letošní sezoně a nepřestává mne to bavit.
Jak jsem zmiňoval výše, přecházel jsem z yz250f a menší kubatura se musí hodně točit, častěji se řadí a vlivem toho jsou tam i podstatně kratší servisní intervaly. Na 450 mám větší rezervy já než motorka, i proto mě lákala spíš než 250. Nemám s MX závodní ambice, je to spíše víkendovka na to aby se člověk občas i trochu ušpinil, vyčistil si hlavu a užil nějakou srandu.