Nádherný stroj ve žluté barvě.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 900 XR: Moc tvrdá a jetá nebyla k mání.
První dojmy - Úplně jiné svezení než na předchozím Banditu 650. Skvělý zvuk i se sériovým výfukem. Není tak živá jako Bandit, ale já už nikde nespěchám.
Motorku bych doporučil pro - Tuhle motorku bych doporučil těm, kteří už nikam nespěchají a chtějí se kochat. Ne že by neměla výkon, ale je to spíš taková cestovatelka než závodnice.
Doplňky na motorce - Ochranný rám, držák topcase, placka na boční stojan, originál BMW Vario kufry 3x. Držák na mobil na 3D na míru. Taška pod topcase na nářadí a kabely USB.
Recenze
Zatím mám jen 300km. A spokojenost. Líbí se mi zvuk sériového výfuku, je pěkný dunivý. Překvapila mě spotřeba, dle palubního PC 3,9l/100km. Co jsem do dnes nezprovoznil, byla navigace synchronizovaná s aplikací v mobilu. Takže další doplněk bude držák mobilu jako navigaci.
Nyní najeto přes 3000km a zatím spokojenost. Vše funguje i navigací jsem pochopil , ale nepoužívám ji. Mám za sebou první malý servis v BMW Cartec Ostrava (ul. Ruská) a velká spokojenost. Jak s přístupem tak s cenou.
Najeto přes 7000 km. Grossglockner,Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Maďarsko a Slovensko. Zažil jsem 7 i 42 stupňů. Nikde mě moto nenechala na holičkách. Průměrná spotřeba přes Bosnu 3,3L/100km a celá dovolená 3,8l. Jel jsem sám, ale plně naložený (stan atd.). Držák na míru na 3D fungoval super i lehký offroad to zvládlo. Jen 1 USB na moto je málo. Originál zásuvka je odpojena. Asi bývalý majitel využil na připojení mlhovek. Na dalším servisu to nechám zprovoznit.
Nyní mám najeto 27 000 km, motorka pořád šlape jako nová. Absolvuji stále pravidelné servisy. Úpravy byly držák mobilu na 3D tiskárně za trošku bytelnější a dalsi USB do původní zásuvky. A vyměněna řetězová sada za D.I.D., výměna pneu za Metzeler NEXT 2. Mám za sebou Rumunsko a všechno super.
Dobrá volba
Vitaj do klubu GS , myslim, ze budes spokojny