PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník equir
Vloženo 10.10.2021
Aktualizováno 11.3.2024
Zobrazeno 1 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Když jedno GS nestačí...Další Bmw do garáže...Když jedno GS nestačí...Další Bmw do garáže

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Zatím ještě najeto moc není,prvotní dojmy dost smíšený.Čekal sem že v modernější generaci GS bude oproti starýmu modelu posun vpřed a k dokonalosti ale v pár věcech je to spíše krok vzad...

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo ji chce...Pro mě asi ne

Doplňky na motorce - Držák navigace Garmin a spousta doplňků a krytek Touratech...A do budoucna minimálně novej zadní tlumič (když se zadaří tak i předek)...

Recenze

Další GS se ke mě dostalo souhrou náhod a rychlýho rozhodování...Ne že bych ho potřeboval ale holt je doma...

Na první jízdu sem se docela těšil, hlavně na rozdíl mezi dvěma generacemi GS...Jako jede to dost dobře ,samozřejmě ve srovnání s jinými stroji který mají přes 100 kobyl a o pár let míň to žádný zázrak není, ale nějaký maximální výkony a rychlosti mě už neberou (to nechám mladším)...

Takže motor by šel, ve srovnání s 1100 živější, točivější, hladší a samozřejmě výkonnější...

Převodovka už mě moc nenadchla, řazení sice v pohodě ale oproti 5-ti kvaltu na 1100 tady člověk furt řadí aby se něco dělo...

Pohodlí a ergonomie? Tak tady je asi největší zklamání a ten "krok vzad"...Možná mě teď majitelé 1200 GS ukamenujou, ale starý R1100GS je nesrovnatelně pohodlnější a příjemnější než 1200 (a to mám na 11 origo sedla, žádný gelový nebo nějak upravovaný)...

Podvozek zatím srovnávat a hodnotit nemůžu, je tam ještě origo a asi po smrti (navíc na 1100 mám komplet Öhlins, tak to srovnávat ani nejde)...
Brzdy docela slušný, komplet pancéřové hadice takže pohoda...nemá to ABS a tím pádem ani posilovač, kterej je vyhlášenej svojí poruchovostí...

Úložný prostor veškerý žádný, takže kufr nutností...na origo top case Variu je sice hezký že se dá zvětšovat ale i do roztaženýho se nevejde helma...
Co se týká vzhledu tak to je na chuti každýho soudruha, nevypadá špatně ale vzhled 1100 se mi líbí víc. Tady je těch plastů nějak moc...

V celkovým srovnání má 12 oproti 11 jen lepší motor, ve všem ostatním má pro mě navrch stará dobrá R1100GS...

Zatím to asi vidím tak že 1200 bude na delší silniční přesuny a 1100 na takový to větrání hlavy a výlety i mimo asfalt...Ještě doufám že s přibývajícími kilometry tomu přijdu na chuť...

Každopádně to neberte jako profi recenzi nebo jako rady při koupi 1200GS, je to jen můj pohled a zatím velmi krátká zkušenost s tímto strojem...Až najedu pár tisíc kilometrů tak možná lecos přehodnotím...

Aktualizace po 2 letech a pár tisících km:
Během té doby vyměněn podvozek za Touratech Level 1 a 2, a sehnány origo boční kufry Vario...

Něco málo najeto a moje dojmy jsou pořád stejný, není to špatný stroj ale nějak mě to nechytlo (a nejen mě) a víc mě baví stará 11GS takže jde z domu... Snad bude někomu dělat větší radost než mě a synovi...

Tak už jsme se rozloučili a GS má nového majitele... Ale nešla daleko a je v dobrých rukou, tak přeju ať dělá radost...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Blahacek
Blahacek napsal 16.03.24 v 11:15 10b.

ironn
ironn napsal 15.10.21 v 09:03 8b.

píšes to přesne...rozdil tam moc neni...proto je lepsi GS 1200 od 2010 (dvouvačka) tam uz je motor super...

valasek
valasek napsal 13.10.21 v 07:40 10b.

Pěkná recenze zkušeného motorkáře Já jsem pro změnu nepřišel na chuť projevu motoru. I to je ale na chuti každého soudruha

Více komentářů



TOPlist