Stroj je to lehce ovladatelný, spotřeba je na dost nízké úrovni,udržbu bych odhadnul na dosti ,,náročnou,, .Teda jen pro ty co to nebaví.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1299 Superleggera: moc žere...
Kawasaki Z 1000 SX: není do každého terénu...
První dojmy - Po prvním kontaktu jsem zjistil že to nejede! To se mi podařilo doladit. A stále je co dolaďovat. Jinak klasika, kroutí se to, vlní se to, cinká to jako Pražský orloj. Babetka je 99% v originálu. A budu se snažit ji takto zachovat. Ano spojky a další nezbytné díly je třeba nahradit, zasvěcení to vědí. JInak to je zábavná jízda a pokud jsem unavený a nemám náladu ani sil na velkou motku,tak šáhnu po Babetě.Ano i z Babety po 80km bolí zadek a nohy. Ale nebojím se a držím ,,furt plnej,, .
Recenze
Stroj mám do práce a na zábavu.
Pořídil jsem Babetu letos. Zatím mám najeto kolem 1000 km. Vše jsem musel poladit : nebrzdila, nejela, řetězy jak v bahenní koupeli.
A další a další kravince. A ještě nejsem u konce. V zimě ( pokud bude čas ) rozdělat převodovku.
Jo a Babetě je všude dobře.je to mašina...
Cestovat se na tom dá, stačí kouknout na nějaká videa. Já byl letos s partou na Pálavě na víkend. super!
Je to takový relax oproti normální motorce.Ale není to nic laciného,tyto stroje jsou většinou zanedbané a aby na ně bylo spolehnutí,chce to péči.
A i potom musím říct,že Babeta je v poruchovosti na 1.místě.co by stroj z dob ČSSR.
Prostě se to bratrům na Slovensku za komára nepovedlo.
PŘESTO MĚ BAVÍÍÍÍÍ.
přes zimu provedena GO motoru : jediní co zůstalo původní je klika a dvě kolečka uvnitř..jinak válec,píst,ložiska,volnobježka nové.
přidal jsem ještě karbec.vycentrovat kola a obout nové gumy.ceny náhradních dílů nejsou nějak závratné.ale po sečtení všeho co jsem objednal jsem na 10 000kč.
práci si dělám sám tu nepočítám.cena by byla větší,ale nechce se mi do toho počítat 4x basa piv a nějaká ta slivka a klobásy .DDD