Parádní brundibár z Berlína , osvědčený boxer v krásné červeno-bílé.
Motorka koupena od FIRMA:ACR auto (České Budějovice 4)
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1200S: BMW je výrazně schopnější pro využití ve dvou
První dojmy - První dojem - zkušební jízda - úplně bomba. Oproti dosavadnímu koni F800R (2011) jsem samozřejmě čekal skok, ale všechna očekávání byla splněna a překročena :-) A překvapilo mě že není těžší i přes to že JE o víc než 30 kg težší.
Motorku bych doporučil pro - Silniční cestovatele, kteří nepotřebují povzbudit ego protože "mám GSo", chtějí jet v pohodě ve dvou a na stisknutí tlačítka chtějí parádní rychlou sportovní mašinu.
Doplňky na motorce - Výbava při koupi: D-ESA, ABS, Tempomat, jízdní módy PRO, řazení PRO, LED světla, topcase, příprava na Navi, vyhřívané rukojeti.
Doplněná výbava: zatím nic moc, i když by se chtělo. Originální plexi moc hlučné, výměněno za karbonový "mini-nos", slider na kardanu. V plánu jsou boční kufry, padáky na válce a eliminace příšerné přípravy na navigaci ve prospěch SP-connect držáku na telefon.
Update: sehnány lehounce jeté boční kufry za rozumné peníze, snad výhledově ještě sjednotím klíče
Recenze
Rok a kousek jsem zvažoval přestup a boxeří roadster jsem vždycky měl na seznamu. Ale pořád jsem se nemohl rozhoupat, zajímavé kousky byly drahé nebo daleko. Nebo drahé a daleko. Až se objevil parádní kousek skoro doma, 4 roky, stopro stav, koupen a servisován ve stejném dealerství, prostě jsem se musel svézt. A pak jsem prostě musel koupit.
Alternativy: po letošním výletu s přáteli kde jsem měl možnost zkoušet byl asi nejbližší další volba Monster 1200S. Také jsem koukal po R nineT. Obojí parádní, Monster úplně moc parádní, nicméně občas chci vozit spolujezdce a nechci na to pořizovat druhou motorku.
Jinak motor parádní. Občas decentně zavibruje, nic otravného. Oproti mraveništi v rukou na F800 je to samet. Zátah od nula do max, za 5000 otáček to ještě chytne příjemnou jiskru, obzvlášť na Dynamic mód.
Podvozek je asi to největší překvapení a nadšení zároveň. D-ESA je nejvíc nejlepší, žehlička totální. Nerovnosti v zatáčkách žádný problém. Potíže s nervózním ABS při brzdění na nerovnostech z Fka jsou tady naprosto neznámé. Pocit jistoty sucha a bezpečí v o čtvrtinu vyšší rychlosti.
Jinak zatím nadšen a spokojen, více přidám až více pojezdím
@PalikoXR: myslíš ten malý karbonový? Já to zatím fotil jen v garáži z blbýho úhlu. Podle mojeho soudu nevypadá zle. Originální je kouřové plexi a to teda víc krásy nepobralo. Uvidím, až to bude venku nafotím to normálně
Povedená motorka a dobrá volba !
Ahoj, prepáč ale nedá mi to, ten veterný štítok na fotkách vyzerá vělmi škaredo, kazí vzhľad celej moto. Možno to je len zle nafotené ale príde mi to veľmi škaredé, skús iné foto. Inak motorka je to super,prajem věla šťastných km, užívaj.