Extra pohodlná pro dlouhé cestování, famózní podvozek a ovladatelnost. Místo motoru reaktor
Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: Bylo jich málo na trhu ojetin a nevybral jsem si :-(
Triumph Tiger 1200: Težkej a hořely mi kule. Ovšem motor prímovej :-)
První dojmy - První dojmy? Respekt. Hodně velký respekt!!! A pak velké překvapení jak je ta mašina hodná, čitelná a ovladatelná. Hned jsme byli kamarádi. Motor má výkonu na rozdávání.
Recenze
Dlouhá léta jsem jezdil styl chopper/cruiser a stále to mám rád. Operace páteře ale vystavila tomuto stylu stopku
Hledal jsem něco s jiným stylem sezení a semiaktivním podvozkem.
1290 SAS mám famózní podvozek a motor.
Za šest měsíců jsme najeli 10000km a mašina mě pořád přesvědčuje, že jsem vybral správně.
Považuju se za nenapravitelnýho kochálistu a advík na dlouhých cestách jen vrní. Je spokojenej ca od 3500 do 6500 otáček. Jenže jak jednou prohlásil jeden kamarád "do 6500 toček se jen rozcvičuje."
Stačí ten plyn trochu podržet nad tyto otáčky klidně až do maxima. Motor se změní v reaktor s psychopatickým záchvatem Blahem zařve a všechno kolem se začne dít strašně rychle
(což je dost návykový)
10tisic km za půl roku je pěkný. Je vidět, že se ti po chopperu už asi moc nestýská:) Ať tě KTM stále baví a záda nebolí.
Tož ba, huž to tu poudál pan Brukev - s kochálistou bude nadobro ámen dřív, než se řekne "Krleš".


Vždyť na tom rejdějí čórtové v pekle.
Krásne si to opísal,
, mám rovnaké pocity. Za každou zákrutou ju viac a viac milujem.
Kto nezažil , nepochopí.
Super stroj.