Holka pro všechno - na jízdu kolem baráku i na dlouhé cesty nejenom v jednom.
Motorka koupena od Westmoto Horní Bříza
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Pohodlí Jednoduchost Spoleh livost
Doplňky na motorce - PUIG:
- prodloužení předního blatníku
- kouřové turistické plexi (zvýšené)
SW motech:
- hliníkové kryty rukou + plastové chrániče
- hliníkový kryt motoru
- hliníkový kryt spínače stojanu
- rozšíření zrcátek
GIVI:
- padací rám
- zadní blatník
- kryt chladiče
- nosič na zadní plotnu + boční nosiče kufrů
- kufry Trekker Outback (horní 42 litrů, boční 2x 37 litrů)
- voděodolná brašna do horního kufru
- opěrka pro spolujezdce na horní kufr
ostatní:
- centrální stojan (druhovýroba)
- grafické polepy - ještě na nich pracuji... Až budou, určitě sem přidám šablony, kdyby jste si chtěli také ušít kabátek na svoji mašinu
Recenze
Už od počátku jsem měl jasno, že budu kupovat nový motocykl, neboť v kategorii cestovních endur a adventure "bajků" jsou ceny ojetých strojů ve stáří max 3 roky jen o krapet nižší, než za nový stroj. Navíc většina ojetých kousků byla vybavena doplňky, které bych povětšinou vyměnil za jiné. Takže jdeme vybírat ...
Ze začátku mě velice zaujala Yamaha 7, a to svým designem a povedeným motorem z MTéčka. Bohužel první kontakt se strojem mi dal jasnou odpověď - malá a kompaktní stavba, kde případné cestování ve dvou je z říše snů (a to nejsem vůbec vysoký - já 181 cm, přítelkyně 174 cm). Na krátké cesty v jednom a pouze po silnici asi dobrý stroj, ale já jsem hledal něco jiného. Navíc originální doplňky na moto vcelku drahé ...
Tak jsem to vzal z druhé strany - čistej adventure Yamaha Tenere 700. Stroj super, bohužel s výbavou, co bych na cestování potřeboval jsem se dostal s cenovou hodně vysoko. Navíc tak úplně opět nesplnil moje představy o cestování - jsem trochu více zaměřený na silnici a nějakou tu polňačku. Tenerka je přeci jen o cestách necestách bez nějakého většího pohodlí a hlavně nemá moc dobrou ochranu proti vodě/dešti. No a případné cestování ve dvou s ohledem na úzké a tvrdé sedlo také nic moc. Každopádně ve svém segmentu je to pecka stroj a určitě dělá mnoha lidem hodně radosti.
Tak jsem zkusil BMW GS 750 - fajn mašina, výborný motor, ale na mě jakožto starou školu moc elektriky a "kurvítek" (displej, dynamická ESA...). No a ta cena s doplňky... Ta přidána hodnota za tu cenu tam prostě není. Teda alespoň pro mne...
Takže nakonec padla volba na vyzkoušený, spolehlivý, véčkový dvouvál od Suzuki. Na Stroma čtu všude jen samou chválu, tak i přes počáteční mírný odpor k letitému designu, jdu na holku kouknout... No a na živo to není tak zlý, v červené má vcelku dobrý potenciál po pár plastikách být pěknou rajdou ... Tak usedám do sedla a hned cítím, že to je ono. Vše na svém místě, vše jednoduché, dostatek pohodlí a prostoru i pro dva, krásné a jednoduché budíky (žádný displej z mobilu/tabletu). V kombinaci s fakty, že je to poslední Véčkovej dvouvál na cestovní motorce, který se ještě vyrábí a že nájezdy před 100 000 km nejsou žádným problémem, jsem zvolil právě onu léty vyzkoušenou babču, kterou si trochu (spíše více) upravím k obrazu svému...
Více recenzi až v květnu, kdy budu mít vše na motorce udělané a spolkneme nějaké stovky/tisíce kilometrů
Pekna.
K tem polepum - neprehanel bych to s temi texty na samolepkach, vypada to pak prilis jako na pouti. \viz napr pocet napisu V-STROM na boku - proc 4x?
Díky chlapi ... jinak to, co je na motorce, jsou papírové šablony, které mám již naskenované do PC a teprve budu polepy tvořit. Ty si představuji v kombinaci červená/černá/bílá. Lehká inspirace bude zřejmě i z tohoto obrázku:
Pekná motorka, len tie biele polepy by som tam nedal. To je ako keď na škaredú ženu dáš značkové šaty
Určitě sis vybral dobře , užij si ve zdraví přicházející sezónu
A tak spokojený určitě budeš . Mám ho taky a koupený tam téééééž . Jasných 100