Lehounka, zabavna a obratna. Presne odpovida ucelum pro ktere jsem ji poridil.
Motorka koupena od Honda Center Leipzig - Po prekonani prvotniho odporu Covidove aktivistky na recepci vynikajici pristup!
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: důvod neuveden
Suzuki DR 650: důvod neuveden
BMW R 100 GS: důvod neuveden
První dojmy - Po sedlain 1200 trivalce je prvni dojem "jeee to nejedeee"!! Ale na jezdeni po okrskach, mimo cesty a treba TET je to dokonale, stejne tak na uceni se mimo spevneny povrch kdyz je vam 45 mate kondicku na 70 a zada 90tnika...
Doplňky na motorce - Uprava sedla, original je stredoveky mucici nastroj!
Recenze
Vybran na zaklade recenzi a celkovych parametru.
Velmi hravy a lehonce ovladatelny stroj.
Diky podvozku Wilbers motorka i. s mymi 188/110 vyborne funguje.
Motor jede na 250 celkem hezky, pravda, pro "sviznou" jizdu je treba ho drzet pod krkem. Neprijemne vibrace prijdou az kolem 7tis/ot ale 100/110kmh zvladne dlouhodobe bez vetsiho vypeti.
Na dalnici nepatri, sfoukne vas troubici dodavka v levem a nasledne rozmackne Polsky kamion!
Doma je na vedlejsich cestach a nekde mimo asfalt.
Chystam se s ni do sveta TET a tesim se na prvni vandr jen tak pod sirak, jen co se otepli.
V planu je objevovat dalky cestou necestou az nekam na Magadan ( momentalne asi nadlouho u ledu )
Fakt povedená motorka, lehká s malou spotřebou, co projede všude