PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GiantDino
Vloženo 15.3.2022
Aktualizováno 15.3.2022
Zobrazeno 1 595x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


A zase cenduro. Pro vysokého chlapa není moc z čeho vybírat, ale na druhou stranu tohle nebyla volba z rozumu, emoce převládaly

Motorka koupena od FIRMA:Flash team (Mladá Boleslav I)

Výška jezdce: 205 cm

První dojmy - Motor je šílenost, podvozek se musel rozhýbat, hlavně přední vidle. Design od KTM je svébytný, ale mně se líbí. Trochu obavy z elektronických vychytávek, ale čas ukáže. Displej je krásně čitelný.

Recenze

Po první sezóně najeto cca 18k km, opadly prvotní emoce, takže se na motorku mohu podívat střízlivým pohledem.
Motoricky je to pořád šílenost, kontrolu trakce jsem ještě ani nesnížil, natož pak vypnul Ono stačí i při vytočené pětce sledovat, jak má přední kolo tendenci se zvedat. Téměř výhradně mám nastavenou palivovou mapu Sport.
Podvozek si po cca 3k km sedl, předek už není tak uskákaný. Sice je podvozek elektronický a dá se přepnout do režimu "automat", kdy sám na základě snímaných informací o charakteru vozovky přizpůsobuje nastavení, ale tahle varianta mi moc nevyhovolala. Bylo to takové gumové. Většinu času zůstávám na nastavení Street.
Servisní interval je sice předepsán na 15k km, ale na to srdce nemám, volím 10k až 12k a i tak uvažuji o dokoupení prodloužení záraky o další dva roky. Je pravdou, že jsem se trochu bál spolehlivosti (po internetu koluje spousta negativních zkušeností se stroji od KTM), ale zatím, zatím !!! se nic neposr...
Motorka v základu nabízí BT konektivitu s headset a telefonem. Popravdě, tohle mi přijde tristní, zejména případné ovládání telefonu. Maximálně lze přijmou hovor a to je vše. Zprávy to nepřečte, vytočit číslo, nebo někoho z kontaktů nejde. Dokoupená android aplikace pro navigování je také výsměch. Při plánování trasy na mobilu v podstatě můžete zadat akorát start a cíl, žádné průjezdné body. Navigační pokyny se pak na displeji motorky zobrazují v režimu "turn by turn" a to není špatné, stačí to.
Protože jsem dlouhán, hned od začátku jsem řešil dílčí úpravy, abych se lépe vešel. Nižší stupačky od SW-Motech, představec pro zvýšení řidítek (aby se dalo čas od času stoupnout do stupaček) a z nabídky Power Parts zvýšené sedlo.
Ono ostatně dostupnost doplňkových dílů je dost mizerná (nejen od KTM, ale hlavně od jiných producentů) je vzhledem k tomu, že je na motorce oproti předchozím ročníkům vše jinak. Snad se zablýzká na lepší časy. Např. rozšíření pod boční stojan - čekací doba min. 3 měsíce od SW-Motech, raději jsem si ho vyrobil sám.
Doufám, že i nadále bude motorka držet a když ne, tak že se to stane někde v dostupnosti odtahu a hlavně v čase běžící záruky .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
K167
K167 napsal 20.03.22 v 06:11 10b.

Pěkná mašina. Ať Ti dělá jenom radost.

RaYama
RaYama napsal 19.03.22 v 21:41 10b.

Dobrý výběr Ať dobře a dlouho slouží.

31081
31081 napsal 15.03.22 v 11:50 10b.

Více komentářů



TOPlist