Babetta 210 (1986)

Vloženo 21.4.2022
Aktualizováno 21.4.2022
Zobrazeno 521x

Ideální veterán pro začátečníky a na jízdu pro rohlíky v košíku i na puse.

Motorka koupena od Internet

Babetta 207: Tu co jsem si vybral, mi neprodali.

První dojmy - První dojem byl bezva, hned se rozjela. Potom po chvíli chcípla a už jsem ocenil šlapky cestou domů. Bylo mi jasné, že přesně splní mé očekávání ;-)

Motorku bych doporučil pro - Pro veteránistu amatéra s nekonečnou trpělivostí ;-)

Doplňky na motorce - Karburátor Dellorto
Vape
rozeta z 207

Kdysi jako náctiletý, jsem měl Mustanga. Na tom jsem se učil jezdit a hlavně opravovat. Říkal jsem, že co jsem najezdil, to jsem natlačil. Pak jsem ho prodal a doteď toho lituji.
Chyběla mi vůně modrého dýmu a ruce od oleje A hlavně ten pocit, když se to konečně rozjede :D
Tak jsem se rozhodl, že si k narozeninám nějakou starou padesátku nadělím.
Dlouho jsem zvažoval jakou. Nakonec jsem se rozhodl pro Babettu, aby ji případně mohla řídit i osoba blízká jen s řidičákem na auto.
Pořád se mi žádná moc nelíbila a termín narozenin se neúprosně blížil. Dokonce jsem přihodil na Aukru na jednu 207, ale prodejce z toho vycouval.
V okolí žádná nebyla abych si ji mohl vyzkoušet, tak jsem nakonec objednal nějakou z internetu, která se mi líbila podle fotek.
A dopadl jsem přesně podle očekávání. Situace byla úplně jiná než prodejce sliboval
Objednal jsem ji domů a potřeboval ji dostat 15km na chatu, kde ji chci mít ustájenou.

Podle prodejce to prý určitě ujede.
Neujela. Ujela přesně kilometr a konec zvonec. Takže jsem ocenil jak je skladná, sundal nádrž a nacpal ji naležato do kufru auta. Vešla se tam přesně.
Na chatě jsem začal laborovat, proč motor nejede. Prozatím jsem našel děravý plovák v karburátoru a utrhané drátky v zapalování.

Koupil jsem prozatím nový karburátor Dellorto a Vape a namontoval.
Motorka se rozjela a konečně jsem s ní mohl vyrazit pro rohlíky

Zapalování i karburátor repasuji a možná někdy vrátím zpět aby byla v původním stavu.
Další věc co jsem zjistil, že nějaký chytrák dal dozadu malou rozetu z 207. Asi myslel, že to rychleji pojede.
Ne nepojede, protože se to neroztočí natolik aby to zařadilo dvojku
Takže mě ještě čeká repase spojek (možná raději celého motoru) a vrátit původní rozetu. No alespoň mám co dělat

WobRetnuh
WobRetnuh napsal 09.07.24 v 22:13

To RagnarElectric: Diky za komentar. Jsem rad, ze jsi si me Babetty vsiml. A ano coudi opravdu dost a na tvou pocest namicham specialni mix aby coudila jeste vic, ty elektrotrolle...

RagnarElectric
RagnarElectric napsal 07.07.24 v 22:00 1b.

Moc to čmoudí.

calex
calex napsal 11.12.22 v 18:19 10b.

Targus
Targus napsal 21.04.22 v 23:00 10b.

Příteli,
nechci ti kazit náladu, ale rozeta na zadním kole ti dvojku nezařadí. Řazení by mělo fungovat podle otáček motoru, nikoli podle otáček zadního kola.
Jinak pokud tam šoupneš originál, i tak to pojede dost rychle. Tedy pokud ti to zařadí kýženou dvojku.

JInak s karbcem jsem na tomto stroji problém neměl. Je ovšem fakt, že jsem neměl děravý plovák. Co dělalo problémy, byla plastová hadička z čističe vzduchu do karburátoru. Při jízdě se zahřála od motoru, změkla a zastavila přívod do motoru. Přijít na to, proč ta slovenské bestie stávkuje po každých 5 minutách jízdy, byl docela oříšek.

Tož at ti ten slovenský trhač asfaltu slouží dlouhá léta!

Haril
Haril napsal 21.04.22 v 19:09 10b.