Ideální veterán pro začátečníky a na jízdu pro rohlíky v košíku i na puse.
Motorka koupena od Internet
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Babetta 207: Tu co jsem si vybral, mi neprodali.
První dojmy - První dojem byl bezva, hned se rozjela. Potom po chvíli chcípla a už jsem ocenil šlapky cestou domů. Bylo mi jasné, že přesně splní mé očekávání ;-)
Motorku bych doporučil pro - Pro veteránistu amatéra s nekonečnou trpělivostí ;-)
Doplňky na motorce - Karburátor Dellorto
Vape
rozeta z 207
Recenze
Kdysi jako náctiletý, jsem měl Mustanga. Na tom jsem se učil jezdit a hlavně opravovat. Říkal jsem, že co jsem najezdil, to jsem natlačil. Pak jsem ho prodal a doteď toho lituji.
Chyběla mi vůně modrého dýmu a ruce od oleje A hlavně ten pocit, když se to konečně rozjede :D
Tak jsem se rozhodl, že si k narozeninám nějakou starou padesátku nadělím.
Dlouho jsem zvažoval jakou. Nakonec jsem se rozhodl pro Babettu, aby ji případně mohla řídit i osoba blízká jen s řidičákem na auto.
Pořád se mi žádná moc nelíbila a termín narozenin se neúprosně blížil. Dokonce jsem přihodil na Aukru na jednu 207, ale prodejce z toho vycouval.
V okolí žádná nebyla abych si ji mohl vyzkoušet, tak jsem nakonec objednal nějakou z internetu, která se mi líbila podle fotek.
A dopadl jsem přesně podle očekávání. Situace byla úplně jiná než prodejce sliboval
Objednal jsem ji domů a potřeboval ji dostat 15km na chatu, kde ji chci mít ustájenou.
Podle prodejce to prý určitě ujede.
Neujela. Ujela přesně kilometr a konec zvonec. Takže jsem ocenil jak je skladná, sundal nádrž a nacpal ji naležato do kufru auta. Vešla se tam přesně.
Na chatě jsem začal laborovat, proč motor nejede. Prozatím jsem našel děravý plovák v karburátoru a utrhané drátky v zapalování.
Koupil jsem prozatím nový karburátor Dellorto a Vape a namontoval.
Motorka se rozjela a konečně jsem s ní mohl vyrazit pro rohlíky
Zapalování i karburátor repasuji a možná někdy vrátím zpět aby byla v původním stavu.
Další věc co jsem zjistil, že nějaký chytrák dal dozadu malou rozetu z 207. Asi myslel, že to rychleji pojede.
Ne nepojede, protože se to neroztočí natolik aby to zařadilo dvojku
Takže mě ještě čeká repase spojek (možná raději celého motoru) a vrátit původní rozetu. No alespoň mám co dělat
To RagnarElectric: Diky za komentar. Jsem rad, ze jsi si me Babetty vsiml. A ano coudi opravdu dost a na tvou pocest namicham specialni mix aby coudila jeste vic, ty elektrotrolle...
Moc to čmoudí.
Příteli,
nechci ti kazit náladu, ale rozeta na zadním kole ti dvojku nezařadí. Řazení by mělo fungovat podle otáček motoru, nikoli podle otáček zadního kola.
Jinak pokud tam šoupneš originál, i tak to pojede dost rychle. Tedy pokud ti to zařadí kýženou dvojku.
JInak s karbcem jsem na tomto stroji problém neměl. Je ovšem fakt, že jsem neměl děravý plovák. Co dělalo problémy, byla plastová hadička z čističe vzduchu do karburátoru. Při jízdě se zahřála od motoru, změkla a zastavila přívod do motoru. Přijít na to, proč ta slovenské bestie stávkuje po každých 5 minutách jízdy, byl docela oříšek.
Tož at ti ten slovenský trhač asfaltu slouží dlouhá léta!