Nenáročná, stabilní motorka pro začátečníka s dostatkem výkonu. Motor držák, podladěný z Horneta, který se pak jen rámem a mapu liší od supersportu CBR.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: 3 Versyse, na které jsem se byl podívat, byly ve špatném stavu.
Suzuki DL 650 V-Strom: S výškou vpodstatě 180 cm jsem měl problém - stál jsem na špičkách.
První dojmy - + Skvělá výška posedu. - Větší hmotnost.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo se rozhodl si udělat řidičák na motorku (a předtím neměl) v pozdějším věku, tedy 30+.
Doplňky na motorce - Padací rám, topcase Givi, boční kufry Oxford, tankvak Oxford, USB/12V zásuvka, cestovní vyšší plexi
Recenze
Skvělý posed, příjemné ovládání i v malých rychlostech, padla hned do ruky. Je sice těžká (220 kg suchá hmotnost), ale hned při rozjetí se váha ztrácí a motorka se naklápí a zatáčí jako kdyby měla 180 kg.
Rozsah otáček sedí více pro jízdu na okrskách a po městě, na okruhu se sice neztratí, ale je tam cítit kratší rozsah jedničky a posledních stupňů.
EDIT 5.6.2022 // po prvních cca 600 km zjišťuji první poznatky:
do řidítek se dostavují vibrace při vyšších otáčkách, tedy když jedete od tchýně z vedlejší vesnice konečně domů, takže na prvním a druhém zařazeném stupni cca od 7 tis., na druhou stranu vytočení CBFka nad 7 tis. postupně k 10. tisícům dopřeje řádný nárust výkonu, o kterém ani nevíte, že je v motorce schovaný
5.6.2022 jsem to s kamarádem byl projet přes Slavkov, Bučovice, přes nehodami proslulé buchlováky, až kamsi pod Kyjov a z jihu potom zpátky k Brnu. Slunko pálilo řádně, spocení jsme byli jak trenéři volejbalu s mladšími žákyněmi ve společných sprchách, ale stálo to za to
před Syrovínem jsem se málem vysekal - člověk nemusí jet ani rychle, držel jsem si sotva šedesátku, ale pravotočivá zatáčka se najednou zavřela víc, než jsem čekal, a tak jsem i přes snahu naklopení přejel do protisměru - brzdil jsem jen motorem, což asi byla ve finále lepší varianta, protože byl v zatáčce i rozsypaný písek. Chyba byla jasně na mé straně - tlačil jsem na řidítka, díky kterým se kolo paradoxně do zatáčky nenaklopí, ale právě zpomalí
Na druhou stranu - co jsem četl deníky jiných majitelů CBF, tak mám pocit, že se motorka naklápí velmi dobře, ale člověk si musí dát pozor na řidítka, kterých se musí takřka nedržet, a snažit se celým tělem naklápět motorku současně s pořádným pohledem do zatáčky, což tato motorka dovoluje a skvěle na to odpovídá
Parada
Pěkná
Hezky napsáno, ať dělá radost