Moto Guzzi V7 je specifická motorka a ne každému musí sednout. V podstatě je to stale vyráběný veterán. Není to japonská, 100 % fungující konfekce. Motor do V, otočený do strany, vibrace jak na traktoru, řazení jako když mlátíš kladivem o kovadlinu. :)
Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Nechci podporovat indiany maskovany za angličany
Triumph Bonneville T120: Už moc retro
První dojmy - Na motorku jsem si rychle zvyknul, je na pohodove courani kolem komina. Jinak brzdy nic moc, ale to si v tehle kategorii ani moc neocekava.
Recenze
+ Motor s nezaměnitelným charakterem
+ Spotřeba
+ Pohodlná jízdní pozice
+ Bezúdržbový kardan
+ Design
- Brzdy
- Řazení neutrálu
Jeste zajizdim, pak to doplnim :)
Pěknej Stone. Neutrál je o zvyku a je to u každé Guzzi. Mně osobně se tam dobře dává při dojíždění z dvojky to lehce sklepnu. Po zastavení a z 1 je to náročnější...
Dobre hovoríš,je to veterán .
Často na adresu V7 čítam,že treba loviť neutrál.
Po istej dobe používania sa to vyskytlo aj u mňa.
Ale iba som troška došponoval lanko spojky a problém zmizol.
Radenie,ako keď mlátiš kladivom? Vônec nie.
A čo sa týka T120,to je asi najnudnejšia motorka na akej som jazdil.