Jak říká Tazz: je to motorka z duší. Zapomněl, ale říci, že kromě jiného to je i to, že ráno nenastartuje a neojede. ?
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - První projížďka podél Berounky. Trocha strachu, neřídil jsem nic s hokejkami. Jednička, dvojka, rozjezdy ze spojky křečové žíly levé ruky. Po kýchnuti jsem si brnknul do plynu a mohl jsem jít přebalit. V nízkých otáčkách kovové zvuky od motoru, uškubaná s pocitem, že chcípne. Nad 6000 se probudí a jede. To je to co jsem hledal hrubá a divoká. Oproti boxeru kam kouknu, tam jede. Žádná dřina.
Motorku bych doporučil pro - Ti co chtějí hrubý dvouválec.
Recenze
Hledal jsem něco zábavného, finančně dostupného, prostě poměr cena výkon. V hledáčku bylo SV 1000, VTR a Falco. SV litrový výkon, VTR se mi líbilo nejvíce, ale žere i 12 l. Vyhrálo Falco použitými technologiemi vůči roku výroby. Tlumení, Rotax, cena, byla totiž položená. Když jsem Falco viděl poprvé, sedl si na něj, zdálo se mi jako malá dětská hračka. Potěžkat jej mezi nohama, ze strany na stranu byla pohoda. Proti boxeru co mám působila lehce.
Následovala první vyjížďka a seznamování. Působí hrubě a neurvale. V nízkých otáčkách uškubaná. Malý kruháč na volnoběh je v pohodě. Ale do 3000 ot. se ji nechce a škube. Při udržení nízké rychlosti. Je třeba citlivě s plynem. Od 6000 začíná zábava. V omezovači jsem byl hned. Čtyřku jsem nezařadil dlouho, prostě na zábavu mi stačily tři rychlosti. Na budíkách jsem si nastavil rozblikání při dosazení určitých otáček. Jak jsem později zjistil, zcela zbytečná funkce na teto motorce. Neb, za jediný den se mi budíky vynulovaly sedmkrát při startovaní. A to jsem ještě nenastartoval?. Už nenastavuji ani hodiny. Prostě moto s duší.
Vemeš za plyn a je to tam hned. Výjezd ze zatáčky, kdy jseš ještě v náklonu, tak cítíš jak zadní guma nestíhá. Prostě bomba. Až to jednou přeženu, tak to bude bolet.
Zábavná motorka, to jsem hledal. Instruktor mi ji vrátil s tím, že nemá čas zahřívat gumy, a že je to vzteklá svině. Chtěl jsem vidět možnosti Falca.
Tak jsem si pořídil ještě stříbrnou.
to nenastartování a vynulování, jsem absolvoval Xkrát,
Taky se mi stalo, že jsem dojel dom a nešlo to nijak chcípnout, vytáhl klíček , chcípák --NIC - tak proti zdi zařadit a hotovóóó, no a pak zas už nenastartoval. .
Krásný stroj-charisma-nebýt těch neduh-elektrika relé volnoběžka
Je ich celkom málo a je fakt stále nádherná
No Italka …