Cestovní enduro, se kterým se dá dojet hodně daleko.
Výška jezdce: 165 cm
První dojmy - Naprostá spokojenost, dá se i mimo silnici, pak už je to jen o gumách. Výkon dostačující, přepínání map funguje jak má, pokud se sjede mimo asfalt, tak ABS se dá vypnout. Koupil jsem si ji na cestu kolem Tureckých hranic, najeto 9.000,- km za 18 dní a naprostá spokojenost.
Doplňky na motorce - Jako každá motorka se musí dovybavit, záleží na každém kolik do ní nasypeš, zda pár stovek nebo několik desítek tisíc. Orig. sedlo je tvrdé jak beton - takže sedlo, plotna pod kufr, zadní kufr s hrazdou, tool box, přídavné led, padací rámy ve předu, spodní i vrchní a zadní držáky na kufry, které slouží jako padáky Zadní kufry už nechci, protože to strašně omezuje při kličkování v kolonách.
Recenze
Jízdní vlastnosti vynikající, výkon pro mě dostačující při mých 83 kg váhy. Brzdy fungují na 100%, ABS se dá vypnout, pokud sjedeš na lehčí terén je to nutnost ! Podvozek je trochu tvrdší bez možnosti nastavení, to jde pouze u verze R, mohl se dá nastavit alespoň zadek, tak se to musí řešit povolením pružiny. Je to univerzální motorka na cestování přes celou Evropu a Asii, ale taky na každodenní ježdění. Nádrž 20 litrů, je tak akorát. Pokud je jede brnkačka po okreskách v koloně, jede za 4l a dá se najet 500km, pokud otevřeš při dálničním přesunu a letíš naložený 160 km/h jde to na 5l.
Zdravim Chtel jsem se zeptat: 165 cm jak dostanes na zem? Ja jsem stejneho vzrustu Sedel jsem na R a nedostal. Vim ze S je mensi . Ted posledni dva roky sedlam Multistradu 1260 S ale premyslim o necem mensim do terenu .
Čím dál víc se mi tyhle KTM ky líbí