Kladivo na každý den a do každého terénu
Výška jezdce: 195 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLR 650: důvod neuveden
První dojmy - Motorka startovala přes relátko z traktoru na které se člověk blbě dostal, protože bylo pod sedlem na místě originálního relé. Takže v elektrice pěknej bordel, ale jela dle očekávání,
Motorku bych doporučil pro - Od 18 let si myslím super motorka, bude lepší pro postavy do 180cm kvůli pozici ve stupačkách.
Doplňky na motorce - Turistické plexi od MRA
Držák na telefon Quadlock a USB nabíječka
Dekompressor je manuální přes páčku, elektrický někdo vyřadil.
Recenze
Hledal jsem cestovní enduro v rozumné ceně na vyježdění.
Bylo to na podzim 2018 a známej se mi zmínil, že by se chtěl zbavit motorky co má doma, tak jsem se přijel podívat, po delší době se motorku povedlo nastartovat, já se svezl po asi 10 letech a hned jsem ji koupil.
Zbytek roku jsem se párkrát projel, připomněl si mládí kdy jsem staršímu bráchovi bral motorky a zazimoval jsem.
Na jaře 2019 mi odešla jednoho krásného rána volnoběžka, po výměně za novou se zapekla elektrika a přišel čas na první servis. Pan Tenora ve Veltrubech udělal novou elektriku, repas vidlice a mohl jsem zase vyrazit.
V polovině roku 2020 jsem motorku odstavil z důvodu divných klepavých zvuků z motoru, díky narození potomka bylo DR ve stodole až do 2022 kdy jsem se rozhodl pro GO motoru.
Takže jsem opět volal do Veltrub a motorku jsem další týden hodil na vozejk a šup s ní do servisu.
Závady na motoru: povolená volnoběžka ( měl jsem dát šrouby na lepidlo, ale naštěstí se nevyšroubovala úplně)
Hlavou teklo strašné množství oleje, dokonce někdo utěsňovat ventily silikonem, ale každý studený start smrděl jako u dvoutaktu.
Válec už jevil známky opotřebení, tak jsem volil výbrus a novou pístní sadu, k tomu se dělali ložiska, rozvody a komplet přetěsněno.
Konečně jsem spokojen a motorka už má pouze kosmetické vady.
Bohužel po delší době co motorka funguje na 100% tak zjišťuju, že výkonu je velmi málo, předjíždět auta které se pohybují kolem 90km/h není úplně bezpečné, ale na rozbité cesty je motorka perfektní, podvozek se měkký a pohodlný, ale v terénu jeden najde limity velmi brzo.
Poslední aktualizace motorky k 9.6. 2023
Prodáno výměnou za Suzuki TL1000S.
Bylo to krásných 4,5 roku na skoro historickém cestovním enduru, ale čas jde dál a změna je život
Pěkná