renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ridex
Vloženo 2.10.2022
Aktualizováno 2.10.2022
Zobrazeno 558x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Rychlá obratná nekomfortní společnice.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600RR: Oproti R6 příjemný posez, v stejném roce v základu tlumič řízení ale vzhledově mi nejvíce sedla R6ka
Suzuki GSX-R 600: Méně agresivní vzhled

První dojmy - Ještě před dovršením věku nutného k absolvování řidičáku byla R6 dětský vlhký sen, první generace mne zas tak neuchvátila i přes příznivou cenovou nabídku a tak jsem byl odhodlán jít do 2006+. První R6 na kterou jsem se byl v té době podívat ( bez ŘP, se zkušeným moto kolegou z práce) mě tak uchvátila vzhledem, stavem tachometru a zvukem, že nebylo nutné hledat další...

Motorku bych doporučil pro - Určitě doporučím pro lidi kteří hodlají často navštěvovat okruh, rozmotat 6ku bezpečně do otáček v dnešním provozu je takřka nemožná záležitost. Na cestovaní bych ji určitě nedoporučil, spotřeba, cena gum, oleje a pohodlí na ni nejsou příznivé.

Doplňky na motorce - Padáky motoru, kol.
Mivv full výfuk.
K&N filtr.
Quickshifter, blipper
Puig plexi
Domino plyn
Pancéř hadice
R6 2019 zadní tlumič

Recenze

Koupena byla koncem sezony v roce 21, skoro sériová s 16tkm na budíkách a omezením na 35kw, proběhl základní servis, gumy, řetěz, baterka, svíčky, náplně a naskytla se myšlenka nějakých doplňků, například origo držák spz který byl vskutku otřesný, led blikače, krovka, delete zadních stupaček a najednou to byla úplně jiná motorka.
Sezona se blížila konci ale byl sem odhodlaný jezdit dokud nebudu mít omrzliny na prstech.
S novou sezonou přišli na řadu nějaké nové "doplňky" kompletní Mivv výfuk včetně decatu, odebrání výfukové klapky, nalezení palivové mapy, oboustranného quickshiftru a pár dalších drobností.
Plány byly vskutku velké, chtěl jsem poprvé okusit asfalt na okruhu a také si dat motodovolenou na Sicílii.
První den na okruhu, po odježdění 2x 25min v Brně jsem pochopil, na co je R6 stavěná a kde se cítí jako ryba ve vodě, motorka byla naprosto dokonalá až na brutálně klouzající Diablo Rosso 4.
Došlo mi že na okruhu budu chtít trávit více času než 50 minut za rok, takže motorka dostala jiný (kratší) převod, domino rychloplyn a na cestě už je i Brembo pumpa.
Dovolená na supersportovní 6ce ? proč ne že...
Plný odhodlání vydat se s upravenou, uřvanou, nelegálními doplňky osazenou Yamahou vstříc Německem a Rakouskem až do vzdálené Sicíle.
Průměrná spotřeba se ustálila kolem 7,5 litru, cestovní tempo bylo vražedné...
Velkou nevýhodou shledávám ukazatel paliva, který tam vlastně není, až začne v Německu 5km za benzínkou blikat hladové oko, je to bud a nebo.

6ku aktuálně sedlám 13 měsíců, za tu dobu sem spolu zmákli skoro 20 000km.
Servis dostává více než nadstandardní, každých 3-5tkm olej, filtr, ve 20tkm jsem pro jistotu kontroloval ventilové vůle.
2x měněn olej v předních vidlích, 2x měneny svíčky, obolej čistěn vzduchový filtr a motorka šlape jako hodinky bez sebemenšího problému.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist